استانی 01:01 - 22 مهر 1400

تحریم ها مانعی برای حرکت دولت نخواهد بود/رئیس جمهور الگوی مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد صالحی چهار شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید تاکید کرد: رئیس جمهور ثابت کرده اهل برنامه هست و مدیران مجموعه نیز باید تحول در نگاه رئیس جمهور را ببینند و خود را با رئیس جمهور هماهنگ و او را به عنوان نقشه راه برای مردم نشان دهند و دلسوزی خود را برای مردم اثبات کنند.

وی ادامه داد: انتظار همه مردم از مدیران کشور این است که مخلصانه خدمت کنند و خود را مدیر انقلابی و ارزشی همراه با رئیس جمهور نشان دهند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تصریح کرد: خدمت کردن به مردم وظیفه است و تعجب باید زمانی باشد که یک مدیر حرف مردم را بشوند اما از کنار آن عبور کند.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: مدیران باید تلاش کنند که رضایت همه مردم را جلب کنند و این کمترین انتظار مردم از دولت است.

وی یادآور شد: مردم نیز صبور باشند زیرا امروز تحریم‌ها وجود دارد اما مانعی برای پیشروی و حرکت دولت نخواهد بود و به زودی سند تحول دولت سیزدهم نیز اماده می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تاکید کرد: همدلی مردم و مسئولین باعث امیدواری دولت است و با صبوری و مقاومت می‌توانیم پیروز شویم.

حجت الاسلام صالحی افزود: پروژه‌های مختلفی به طور نیمه تمام در استان فارس وجود دارد و اولویت دولت نیز آغاز پروژه جدید نیست بلکه باید پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام رساند.


11270769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است