ورزشی 09:04 - 25 تیر 1399

کرونا بلای جان ژیمناستیک/۱۵۰ مربی کردستانی بیکار شدند

امید شیخ احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: متأسفانه نه تنها ورزش کردستان بلکه ورزش تمام کشور به دلیل وجود منحوس ویروس کرونا کاملاً رو به افول است و این برای ورزشی مانند ژیمناستیک که بیشتر با کودکان و نوجوانان سر و کار دارد بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر که تمامی باشگاه‌هایی ورزشی تعطیل هستند و هیچ گونه فعالیت ورزشی خاصی را در ورزش ژیمناستیک استان کردستان شاهد نیستیم و تنها برای حفظ آمادگی نسبی قهرمانان این رشته به صورت انفرادی و مجازی مربیان استان با ورزشکاران مدال آور در ارتباط هستند.

رئیس هیأت ژیمناستیک کردستان عنوان کرد: به دلیل وجود ویروس کرونا ورزش ژیمناستیک کردستان متأسفانه موقعیت‌های بسیار مناسبی را در حوزه‌های مختلف قهرمانی از دست داد که امیدواریم بعد از پایان این ایام رونق را دوباره در ورزش ژیمناستیک کردستان شاهد باشیم.

شیخ احمدی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای فعالیت های ورزش ژیمناستیک در استان کردستان، بیان کرد: از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود که ورزشکار ما نیز در این اردو حضور خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به روند رو به رشد این رشته ورزشی در استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد: سال ۹۷ ما تنها یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته داشتیم که این رقم تا پایان سال گذشته به بیش از ۷ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

رئیس هیأت ژیمناستیک کردستان تصریحبیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که ویروس کرونا جدا از ورزشکاران به وجود آورده است آسیب‌هایی است که به جامعه مربیان استان وارد کرده است و باعث شده است تا ۱۵۰ مربی ژیمناستیک استان بیکار شوند.

وی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده در راستای انجام فعالیت های ورزشی به ویژه از سوی قهرمانان این رشته، گفت: با این تعطیلی‌هایی که در ورزش به وجود آمده است ما تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا حداقل ۵۰ درصد از آمادگی قهرمانان ژیمناستیک استان را حفظ کنیم.

شیخ احمدی اظهار امیدواری کرد که در سایه حمایت های بیشتر از سوی مسئولان و همچنین با بهبود وضعیت، زمینه برای از سرگیری فعالیت های ورزشی به ویژه در رشته ژیمناستیک در استان کردستان فراهم شود.


10619465
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است