استانی 21:52 - 01 مهر 1400
نماینده مردم در مجلس خبر داد:
ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مراکز جراحی قلب باز و غربالگری سرطان در شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مراکز جراحی قلب باز و غربالگری سرطان در الیگودرز

محمد خدابخشی امروز یکم مهرماه، اظهار کرد: نشست مشترکی با جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اسد بیگی معاون غذا و دارو دانشگاه، دریک مشاور رئیس دانشگاه، کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز و نعمت الهی سرپرست بیمارستان شهید ولیان الیگودرز در محل معاونت درمان وزارت بهداشت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست برخی از مطالبات مطرح شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تسریع در راه‌اندازی مرکز جراحی قلب باز الیگودرز اشاره کرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از تجهیزات از جمله پمپ قلب و ریه آن تحویل شهرستان شده است در این نشست بر تسریع در راه‌اندازی آن مرکز تأکید شد.

خدابخشی با اشاره به خرید دستگاه جدید آنژیوگرافی، اضافه کرد: قرارداد خرید دستگاه جدید آنژیوگرافی مابین دانشگاه علوم پزشکی لرستان و هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی وزارت بهداشت منعقد شده است.

وی با اشاره به تسریع در تحویل دستگاه ماموگرافی مرکز غربالگری الیگودرز، بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون دستگاه‌های سونوگرافی با پروب مخصوص، ویدئو آندوسکوپی و کلپوسکوپ این مرکز تحویل شهرستان شده و دستگاه ماموگرافی نیز خریداری شده و هفته آینده تحویل داده می‌شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: درخواست مجوز صدور پروانه مرکز غربالگری و رفع موانع سطح‌بندی مربوطه، مجوز صدور پروانه جراحی قلب باز، آنژیوگرافی، پست آنژیو و آی سی یو جراحی قلب باز، پیگیری نیازمندی‌های تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی شهرستان، تأمین پزشکان متخصص برای هر دو بیمارستان و تسریع در تحویل دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام جعفر صادق (ع) الیگودرز از دیگر موارد مطرح شده این نشست بود.

انتهای پیام


11241556
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است