سیاسی 22:45 - 31 شهریور 1403
برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان اختصاص داشت.

شکیبایی: رژیم صهیونیستی به‌دنبال ایجاد وحشت در بین مردم است/ سیدافقهی: نتانیاهو پشتش به دولت در سایه آمریکا گرم است

برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر به بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان اختصاص داشت که شکیبایی و سیدهادی سیدافقهی به بیان تحولات اخیر در منطقه پرداختند.

شکیبایی در ابتدای برنامه گفت: ترور‌های دسته جمعی و اتفاقی که در ضاحیه جنوبی افتاد که همان هم یک ترور دسته جمعی است و تعدادی کودک و زن هم در بین شهدا هستند که ریشه تاریخی یعنی هدف تاسیس رژیم و ریشه تاکتیکی به اتفاقات یک سال اخیر ربط دارد.

وی اظهار کرد: در ریشه تاریخی از ۱۹۴۸ تا کنون تاریخ رژیم صهیونیستی پر از جنایاتی بوده که به نوعی کشتارجمعی بوده است که معروفترین آن جنایات دیر یاسین و بعد آن جنایات کفرقاسم است. قتل‌عام مردم غانا در لبنان و قتل‌عام مردم جنین است که با هدف ایجاد رعب انجام می‌شود و ایجاد یاس و دلخوری در دل مردمی که پشتیبان مقاومت هستند و هدفشان زدن مقاومت و مردم است.

این کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: این نوع سیاست که در ۷۶ سالی که از عمر رژیم می‌گذرد مورد شماتت در سازمان‌های بین‌المللی هم قرار نمی‌گیرد. علت انفجار پیجر‌ها و اتفاقاتی که در ضاحیه جنوبی بیروت افتاده به اتفاقات یک سال اخیر برمی‌گردد و سه نقطه در یک سال گذشته وجود دارد. یکی همان عملیات بی‌مثالی بود که مقاومت فلسطین انجام داد و به برخی از عادت‌های ذهنی کشور‌های عربی و دنیا پایان داد که یعنی مقاومت اشراف اطلاعاتی دارد. 

شکیبایی بیان کرد: نکته دوم عملیات وعده صادق بود که ایران به جنایات رژیم در کنسولگری ایران در سوریه پاسخ داد و مورد دیگر عملیات اربعین بود لذا طبیعی بود که رژیم صهیونیستی پشت صحنه را هدف قرار دهند تا در دل مردم رعب ایجاد کنند.

 

در حال تکمیل...

 


12095009
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عراقچی با هماهنگ کننده سازمان ملل در امور بازسازی و مسائل انسان‌دوستانه غزه دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان اختصاص داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان اختصاص داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در بیانیه پایانی سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی بر همکاری امت اسلامی برای تحقق ارزش‌ها و اهداف مشترک تاکید شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس در پیامی به سید حسن نصرالله گفت: طبق وعده الهی، إن‌شاءالله قدس و فلسطین آزاد خواهد شد و همه مجاهدان و امت اسلامی، در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت ابراهیم عقیل از رهبران ارشد حزب الله را تبریک و تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان حاضر در دفاع مقدس در حضور رهبر انقلاب خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در پیامی درگذشت رضا سراج، معاون دبیرخانه این شورا را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در پیامی درگذشت رضا سراج، معاون دبیرخانه این شورا را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با چالشی عمیق در رابطه با اشتباهات خود در جنگ مواجه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است