ورزشی 02:20 - 22 مهر 1400
یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید تغییرات در زمین دیدگاه مربی است که جواب داد و بازی واگذار شده را برگرداندیم و به تساوی رسیدیم.

ابراهیم‌زاده: دیدگاه مربی تیم ملی جواب داد/ در گذشته روی تک موقعیت‌ها به گل می‌رسیدیم

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: ابتدا به تیم‌مان خدا قوت می‌گویم که نتیجه‌ای که واگذار کرده بودند را توانستند برگردانند. در مجموع دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول خیلی از کارهایمان اشتباه بود و پاس‌های اشتباه زیاد بود. فاصله بین خطوط ما خیلی زیاد بود و این چیزی بود که می‌شد در تیم ملی دید و ممکن است یکی از دلایلش این باشد که نگران سرعت بازیکنان کره بودیم و به همین دلیل مدافعان‌مان عقب بودند.

او ادامه داد: به همین دلیل نیمه دوم ضربه‌اش را خوردیم و روی یک ضد حمله توانستند در عمق خط دفاع ما صاحب توپ شوند و بازیکن‌شان هم به گل برسد. بعد از دریافت کل حرکت ما خیلی بهتر و روان تر شد و تلاش کردیم گل زنی کنیم. گل ما نشان از بازیکنان حرفه‌ای ما دارد چون سردار آزمون تا آخرین لحظه توپ را تعقیب کرد و برای جهانبخش موقعیت ایجاد کرد که جهانبخش هم توانست توپ را تبدیل به گل کند.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که خوب است که سعی می‌کنیم گل نخوریم و مراقبت می‌کنیم، عنوان کرد: اما نباید فراموش کنیم که حتما باید فشار را روی خط دروازه حریف بیشتر کنیم تا بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. تکل روی بعضی از بازیکنان‌مان به ضررمان بود و اعتقادم این است که صادق محرمی در سمت راست خوب کار می‌کند اما در یک سوم دفاعی هر موقع صاحب توپ شد و به سمت داخل حرکت کرد، توپ را از دست داد یا انتخاب‌های بدی کرد که دو سه تا از آن‌ها خطرناک بود.

او اضافه کرد: این ماحصل یک بازی پر تلاش برای ما بود و بچه‌های ما خیلی خوب کار و تلاش کردند. امیدوارم در آینده موفقیت‌های بیشتری را به دست آوریم. ما بعد از گل تساوی بیشتر به فکر حفظ بازی بودیم و ناخودآگاه عقب کشیده بودیم و در بخش دفاعی کار می‌کردیم. به همین دلیل میلاد سرلک را به بازی آوردیم و تعویض دقایق آخر مهدی قائدی برای گرفتن وقت بود. من فکر می‌کردم سامان قدوس به بازی بیاید و جهانبخش یا قلی زاده تعویض شوند اما نورافکن به بازی آمد و وحید امیری یک خط جلو آمد. به هر حال این دیدگاه مربی است که جواب داد و بازی واگذار شده را برگرداندیم و به تساوی رسیدیم.

ابراهیم زاده در رابطه با انتقادات نسبت به اسکوچیچ و قیاس با کارلوس کی‌روش گفت: اصلا راجع به گذشته نباید صحبت کنیم و راجع به امروز باید صحبت کنیم. درست است در گذشته ما این تیم را شکست می‌دادیم اما آن کره هم ممکن بود این تیم نباشد. من کی‌روش را نفی نمی‌کنم و به هر حال برای ما زحمت کشید اما بازی‌های ما در گذشته با کره بیشتر دفاعی بود و روی ضد حمله و تک موقعیت‌ها به گل می‌رسیدیم.

او ادامه داد: تیم ما نسبت به دوره‌های قبل تغییرات زیادی داشته و امیدواریم روز به روز بهتر شود. در ترکیب فیکس ما تنها وحید امیری در ترکیب لژیونر نبود و این حاکی از آن است که در این زمان تیم شایسته و خوبی داریم و جوری با آن‌ها برخورد شود که تیم به موفقیت برسد.

انتهای پیام


11270780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است