ورزشی 12:12 - 26 اردیبهشت 1403
پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که سه دیدار پایانی آبی ‌پوشان در فصل جاری سخت تر تمام دیدارهای گذشته این تیم است.

فریبا: ۳ بازی آینده استقلال سخت‌تر از تمام دیدارهای قبلی است

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فولاد برای نیفتادن می‌جنگید و با وجود حضور این همه هوادار در ورزشگاه آزادی به نظر من خوب بازی کردند. استقلال در فاز هجومی بود، ولی تا هجده قدم پیش می‌رفت و در زدن ضربات آخر ناکام بود. میلاد فخرالدینی روز خوبی نداشت و به جای او سامان تورانیان بازی کرد که طبیعی بود بازیکن جوان در این جو نیاز به زمان داشته باشد. تصمیم خوبی بود که به بازیکن جوانی مثل تورانیان بازی داده شد. خدا را شکر سه امتیاز گرفته شد و استقلال به صدر جدول بازگشت.

«نفراتی مثل جلال‌الدین ماشاریپوف، ابوالفضل جلالی، گوستاوو بلانکو و زبیر نیک‌نفس شب خوبی را سپری کردند.»، وی با بیان این جمله افزود: همه بازی‌ها برای استقلال سخت است و حتی شاید سخت‌تر از تمام دیدارهای گذشته. نساجی مازندران که حریف هفته آینده استقلال است در شهر خودش بازی می‌کند و به مانند تراکتور، هواداران پرشوری دارد. آنها این هفته استقلال خوزستان را در اهواز با چهار گل بردند. با توجه به زمانی که وجود دارد، امیدوارم مصدومانی مثل آرمین سهرابیان برسند. جای روزبه چشمی هم در بازی با فولاد خالی بود و خوشبختانه او از هفته آینده دوباره می‌تواند بازی کند. سرمربی نساجی ساکت الهامی بوده و بازی را بلد است و استقلال را خوب می‌شناسد، اما شاگردان جواد نکونام هم به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که پنج بازی به پایان فصل باقی مانده بود، گفتم 15 امتیاز این وسط می‌چرخد و حالا تیم نکونام شش امتیاز آن را گرفته است. همه ما به این قهرمانی نیاز داریم، از بازیکنان و مربیان گرفته تا پیشکسوتانی مثل ما. به بازیکنان هم در تمرین همین حرف را زده بودم.

فریبا در واکنش به اتهام مسئولان استقلال و پرسپولیس به یکدیگر درباره اشتباهات داوری گفت: بهتر است به فیلم بازی‌ها استناد کنند. در برنامه فوتبال برتر که به نظرم یک برنامه رنگی است و با استقلال فاصله دارد، کارشناسان داوری گفتند چهار پنالتی باید برای استقلال گرفته می‌شد. بهتر است کمیته داوران در انتهای فصل اشتباهات داوری را در بیاورد و اعلام کند چه تیم‌هایی سود کرده‌اند و چه تیم‌هایی ضرر.

انتهای پیام/

 

12055652
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در روز نخست رقابت‌های جهانی هانمادانگ، تکواندوکاران کشورمان ۲۱ مدال رنگارنگ کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در روز نخست رقابت‌های جهانی هانمادانگ، تکواندوکاران کشورمان ۲۱ مدال رنگارنگ کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال الاهلی امارات در بازی‌های حذفی برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال سپاهان ایران برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک در مراسم افتتاحیه روی اعصاب کره ای‌ها راه رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا، قزاقستان را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا، قزاقستان را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدی گفت: تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نباید از رفتن بازیکنان ناراحت شویم بلکه باید از سوء مدیریت نگران باشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: قیمت بازیکنان ایرانی از لیگ هلند و پرتغال هم بالاتر است، در صورتی که بازیکنان ما کیفیت ندارند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» متیوس کُنیا کی‌روش از فلامینگو  مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند در درون دروازه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است