استانی 14:24 - 11 مرداد 1400
ایسنا/لرستان آنالیزور تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد که سابقه‌ی مدیر برنامه تیم ملی ترکیه را هم در کارنامه دارد، می‌گوید: با توجه به ظرفیت‌هایی که تیم ما دارد به قهرمانی در ایران اکتفا نمی‌کنیم.

آنالیزور تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد:
به قهرمانی در ایران اکتفا نمی‌کنیم

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های فدراسیون دوومیدانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های خوبی برگزار شد و مرحله نخست با پیشتازی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید.

وی ادامه داد: نقطه مشترک همه این تیم‌ها تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات بوده و این موضوع را به عینه مشاهده کردیم.

کریمی تاکید کرد: با تلاش کادر فنی و مدیریتی و ورزشکاران هدف تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد فقط بالا بردن کاپ قهرمانی است و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز برای رسیدن به این هدف انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که تیم ما دارد به قهرمانی در ایران اکتفا نمی‌کنیم و به عنوان یک تیم حرفه‌ای چشم‌اندازهای خوبی برای تیمداری داریم.

کریمی تصریح کرد: در جلسات متععد با مدیرعامل شرکت، مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم داشته‌ایم درصددیم که برپایی اردو و مسابقات برون مرزی هستیم و اگر این اتفاق رخ دهد نخستین باشگاه ایرانی می‌شویم که در رقابت‌های بین‌المللی سطح بالا شرکت می‌کنیم.

این دونده سابق دو ۴۰۰ متر تاکید کرد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد ظرفیت خوبی برای دوومیدانی کشورمان است و نگاه ویژه‌ای نیز به رده‌های پایه دارد و علاوه بر رده بزرگسالان در نوجوانان و جوانان نیز تیمداری می‌کند و افتخارات زیادی در بخش پسران و دختران داشته است.

وی تاکید کرد: پلیمر برای بالا بردن سطح دوومیدانی ایران تلاش می‌کند و با سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه آینده دوومیدانی را تضمین می‌کند و علاوه بر آن از دوومیدنی‌کاران رده سنی بزرگسالان نیز حمایت‌های خوبی انجام داده است.

انتهای پیام


11172206
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است