بین‌الملل 22:47 - 06 مهر 1403
جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان که آخرین مورد آن بمباران ساختمان‌های مسکونی در محله حریک در ضاحیه جنوبی بیروت با ادعای هدف قرار دادن سید حسن نصر الله بود، را محکوم کرد.

حماس حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیروت را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای حملات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان که آخرین مورد آن بمباران ساختمان‌های مسکونی در محله حریک در ضاحیه جنوبی بیروت با ادعای هدف قرار دادن سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله بود، را به شدت محکوم کرد.

این جنبش افزود که تشدید تروریسم رژیم صهیونیستی علیه ملت لبنان به خاطر حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین و ایستادن در برابر نسل‌کشی در غزه و خون‌هایی که به سبب جنایات این رژیم اشغالگر در فلسطین و لبنان ریخته می‌شود، مستلزم این است که امت اسلامی و عربی به سکوت خود پایان داده و از همه راه‌های ممکن و در تمامی محافل بین‌المللی وارد عمل شده و جانبداری آمریکا از این جنایات را محکوم کنند و از ملت‌های فلسطین و لبنان در مقابل طرح‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی دفاع کنند.

حماس بار دیگر همبستگی کامل خود را با ملت لبنان و برادران حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد و گفت ما با آنها در درد و رنج‌ها و امید به پیروزی بر دشمن نازی صهیونیستی شریک هستیم و جانفشانی‌ها و پایداری آنان در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و دفاع از ملت لبنان را می‌ستاییم.

حماس تاکید کرد که دشمن اشغالگر و سران نازی آن گمان می‌کنند با ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات علیه ملت‌های فلسطین و لبنان یا هدف قرار دادن رهبران و مجاهدان مقاومت می‌توانند به اهداف شوم و خبیثانه خود دست یابند یا با یک پیروزی توهمی مقاومت را ریشه‌کن کنند و آن را از پشتوانه مردمی خود جدا سازند.


12097473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حزب الله لبنان ادعا‌های دشمن صهیونیستی مبنی بر وجود سلاح در ساختمان‌های غیرنظامی را تکذیب کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از تجاوز مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از تجاوز مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از تجاوز مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دو دختر خردسال با کمک نیرو‌های امدادی لبنان از زیر آوار زنده بیرون آمدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های امدادی پیکر ۸ شهید لبنانی را از زیر آوار خارج کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق اعلام کرد که در صورت وقوع جنگ فراگیر قدرت این را دارد منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه را هدف قرار دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک آژانس سازمان ملل از کمبود مواد غذایی در آفریقا به دلیل درگیری و تغییرات آب و هوایی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترامپ می‌گوید نتایج جستجو‌ها در گوگل به نفع هریس است و اگر رئیس جمهور شود این شرکت را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان که آخرین مورد آن بمباران ساختمان‌های مسکونی در محله حریک در ضاحیه جنوبی بیروت با ادعای هدف قرار دادن سید حسن نصر الله بود، را محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است