استانی 15:10 - 08 آذر 1400
ایسنا/اصفهان از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۱۹ نفر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) جان خود را از دست دادند.

مرگ ۱۷ هزار نفر از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون در اصفهان

از ابتدای همه گیری کرونا تا امروز (دوشنبه_۸ آذرماه) یک میلیون و ۲۴۲ هزار و ۲۵۷ نفر بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۲ شهرستان استان شناسایی شد که از این تعداد، ابتلای ۴۲۵ هزار و ۶۶۶ نفر قطعی بوده است.

طی این مدت ۱۸۳ هزار و ۳۵۷ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شدند که از این تعداد ۱۲۳ هزار و ۵۱۶ بیمار بهبود یافتند.

در شبانه روز گذشته منتهی به امروز، ۱۷۲ مورد مثبت ابتلای قطعی به کرونا در استان اصفهان شناسایی شد.

در این مدت همچنین ۱۰۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شد، درحالی که ۱۱۴ بیمار بهبود یافته از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

هم اکنون ۵۵۳ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که حال ۱۱۵ بیمار وخیم است و در بخش‌های آی سی یو بیمارستان‌ها بستری هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در استان فوت کردند.

انتهای پیام


11342392
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است