علمی فناوری 19:22 - 15 تیر 1403
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور هرگونه موضع‌گیری درباره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

تکذیب موضع‌گیری‌ سازمان ملی سنجش درباره کاندیداهای انتخابات

در اطلاعیه‌ سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور آمده است: «در ساعات اخیر برخی از کانال‌های جعلی در فضای مجازی با نام یا نشان سازمان ملی سنجش اقدام به موضع‌گیری به نفع یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری کرده‌اند که انتساب آنها به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تکذیب می‌شود.

سازمان ملی سنجش در شبکه‌های مجازی خارجی فعالیت ندارد و در شبکه‌های داخلی نیز صرفا به انتشار مطالب مرتبط با برگزاری آزمون‌ها می‌پردازد.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از عموم مردم دعوت می‌کند با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری انسجام و اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و در تعیین سرنوشت میهن اسلامی مشارکت کنند.»


12070324
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر آموزش و پرورش گفت: ما باید این اطمینان را به دولت آینده بدهیم که آسان‌ترین وشفاف‌ترین انتقال مدیریت را خواهیم داشت و هرکسی هم فرصت امکان تداوم برایش ایجاد شود حتما استفاده کند و از دست ندهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای شرایط بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد برای تعیین رتبه استحقاقی «معلمان فاقد رتبه» را اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از اعطای «امتیاز‌های ویژه نخبگی» به فناوران برگزیده در المپیک فناورانه ۲۰۲۴ خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» اولین پلتفرم متاورس ایرانی امکان برگزاری هر رویدادی اعم از نمایشگاه، همایش، جشنواره، جلسه، رویداد و فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را خواهد داشت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز ملی پیشران طراحی تراشه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان ملی سنجش اطلاعیه‌ای در خصوص شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ۱۴۰۳ را منتشر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: قرص سرماخوردگی با ۳۵۰ میلیون عدد و قرص متفورمین با ۲۷۶ میلیون عدد پرمصرف‌ترین داروها در سه ماه اخیر هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان ملی سنجش شرایط ثبت نام در آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسئول خدمات خودرویی شرکت ملی پست گفت: ماهانه بخشی از مرسولات حاوی مدارک خودرو و موتور سیکلت به دلیل شناخته نشدن آدرس گیرنده، به پلیس راهور برگردانده می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: بیش از ۴۹۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کرده اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است