به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بوداغی با بیان اینکه، در سال جاری خدمات جدیدی به مشتریان ارائه می شود، اظهار داشت: با احیای سرویس پس کرایه، هزینه پستی به جای فرستنده از گیرنده دریافت خواهد شد؛ در همین حال سرویس توزیع در زمان مشخص TIME LEVEL SERVICE ) TLS) مرسولات پستی راه اندازی می شود که این سرویس بر اساس نیاز کشور به خصوص کلان شهرها، می تواند توزیع مرسولات را در زمان خاصی که مشتری تقاضا می کند ارائه دهد.
وی هزینه این خدمت را بسیار ناچیز و بر اساس تعرفه مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عنوان کرد و گفت: یکی از استراتژی های پست بحث کد ملی مکان (کد پستی) به عنوان کد ملی جغرافیایی است که استفاده مناسب از کد پستی ده رقمی موجب افزایش سرعت، ساده سازی و تسهیل در فرایندهای کاری شبکه پستی می شود.
معاون فنی شرکت پست بانک اطلاعات به هنگام شده کدپستی را عامل مستقیم و غیرمستقیم جذب ترافیک از جمله پست رسانه و پست مستقیم (DM) برشمرد و اظهار داشت: تا سال آینده، کلیه اماکن سطح کشور با تخصیص اعتبارات لازم به هنگام و به عنوان کد واحد مکان در سطح کشور مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
وی با اظهار امیدواری که این طرح ظرف 15 ماه انجام شود گفت: مقدمات لازم سرشماری سال 95 از طریق کدپستی انجام می شود.
معاون شرکت پست تاکید کرد: با توجه به این که بانک اطلاعات مکان در اختیار شبکه پست است، می توانیم خدمات نوینی همچون پست رسانه را به شهروندان ارائه دهیم.
وی با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در زمینه بازاریابی و فروش خدمات و بررسی نیازهای مشتریان در سطح جامعه خاطرنشان کرد: در این زمینه، بخش بندی بازار صورت گرفت که باعث بالا رفتن مشارکت عمومی همکاران شد.
بوداغی با اشاره به سرویس پست مستقیم و پست جواب قبول نیز اظهار داشت: سرویس های متنوع دیگری هم در دستور کار شبکه پست است که به محض عملیاتی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
4339563