اجتماعی 16:35 - 01 اردیبهشت 1393
شهرقدس - ایرنا - مدیر امور آبفای شهرستان قدس گفت: افراد سودجو به وسیله انشعابات غیر مجاز از آب شرب شهری برای پرورش ماهی و کارواش استفاده می کردند که انشعاب آنان قطع شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آبفای شهرستان قدس، سید محمد صادق بهشتی افزود: پس از کشف این محل، بلافاصله کارشناسان این اداره نسبت به جمع آوری و قطع این انشعاب غیر مجاز اقدام کردند.



بهشتی همچنین از آغاز جمع آوری انشعابات غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: کشف، جمع آوری و قطع این انشعاب غیر مجاز آب، توسط بازرسان این اداره انجام شد.



وی افزود: علاوه بر این تخلف ، یک واحد کارواش نیز از این انشعاب استفاده می کرد.



مدیر امور آبفای قدس با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از منابع آبی، خاطر نشان کرد: در آستانه فصل گرما قرار داریم و در صورت عدم توجه به مصرف درست آب، بحران ناشی از فصل گرما در برخی از مناطق این شهرستان موجب تنش در زندگی شهروندان می شود.



وی با اشاره به عملکرد برخی افراد سودجو، بدون در نظر گرفتن حق و حقوق طبیعی سایر شهروندان، اضافه کرد: این افراد با اقدام به نصب انشعابات غیر مجاز از آب شرب به طور غیر قانونی جهت آبیاری باغات میوه، سیفی جات و حتی تامین آب استخر شنا استفاده می کنند.



وی تصریح کرد: بدیهی است که باید از طریق مراجع قضایی با این متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.



این مقام مسوول بیان کرد: تولید و توزیع عادلانه آب بین مشترکین و شناسایی این گونه انشعاب ها، قطع و جمع آوری آنها یکی از مهمترین اولویت های کاری آبفای شهرستان قدس، به ویژه در فصل های گرم سال است.



بهشتی خاطرنشان کرد: افزایش مهاجرت به شهرها و شهرکهای حاشیه تهران از جمله این شهرستان، یکی از دلایل زیاد شدن انشعاب های غیر مجاز در قدس محسوب می شود.



تهرام/5570/1348

انتهای پیام /*


3540785
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است