سیاسی 07:58 - 04 آذر 1399
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تنها با همکاری و همدلی با یکدیگر می‌توانیم کرونا را شکست دهیم و القای این تفکر که کرونا فقط برای گروهی خطرناک آفرین است اشتباه بوده بلکه جان و سلامتی همه افراد را تهدید می‌کند.

یوسفی: به این باور برسیم که کرونا برای همه است

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن دعوت از مردم برای همراهی در اجرای محدودیت‌های ابلاغی به منظور کنترل کرونا بیان کرد: ما نباید با بی‌تفاوتی از کنار کرونا عبور کنیم و یا با حرف‌هایی نظیر «من جوان هستم» و یا «سیستم ایمنی بدن من قوی است» نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌توجه باشیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود. نباید اینگونه فکر کنیم که کرونا برای دیگری است بلکه خطر کرونا جدی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از هموطنان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم و هر روز خانواده‌ای داغدار می‌شود و تحمل این موضوع برای همه ما سخت است، از سوی دیگر در ۹ ماه گذشته کادر درمانی کشور تحت فشار جدی بودند و این عزیزان نه تنها جان خود را با ایثار برای خدمت‌رسانی به بیماران به خطر انداختند، بلکه سلامتی خانواده این عزیزان نیز در خطر است.

یوسفی در پایان تصریح کرد: بی‌توجهی نسبت به پروتکل‌های ابلاغی آثار خطرناکی را بر جای خواهد گذاشت تنها با همراهی و همکاری یکدیگر می‌توانیم بر این بیماری غلبه کنیم. کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم از سوی دیگر با توجه به وضعیت معیشتی و فشار به کسب و کارهایی که تعطیل شدند همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید همگی کمک‌های همدلانه‌ای به یکدیگر کنیم تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

انتهای پیام


10823996
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است