سیاسی 17:23 - 04 آذر 1394
کاتب خبر داد:
رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهد تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید در سال 94 گفت: تعهدات این صندوق در سال‌جاری یک‌هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون 650 میلیارد تومان آن در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته است.

اعطای 650 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها در سال‌ جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامرضا کاتب در همایش تعاونگران شهرستان گرمسار که با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: تعاون‌گران باید با ارائه طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود در صدد جذب مابقی اعتبارات نیز باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی‌ها می‌تواند برای این بخش نجات‌بخش باشد.

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس گفت: باید منابع تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار تعاونی‌ها قرار داد تا با اجرای طرح‌های خود بتوانند گره اشتغال را باز کنند.

وی تصریح کرد: در سفر معاون وزیر کار به شهرستان گرمسار مجوز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به 50 طرح تعاونی در شهرستان‌های آرادان و گرمسار اخذ شد.

کاتب اظهار داشت: با توجه به شرایط سختی که کشور با آن روبرو است و سه بحران اساسی کم‌آبی ، رکود و بیکاری در جامعه تعاونی‌ها می‌توانند با اجرای طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود برای اشتغال در جامعه گره‌گشا باشند.

وی ادامه داد: اشتغال باید هم از شیوه اشتغال‌های عمومی و هم اشتغال‌های خرد و کلان مورد بررسی و پردازش قرار گیرد وگرنه کشور از این حوزه آسیب خوهد دید.

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس با اشاره به تعهد تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید در سال 94 گفت: تعهدات این صندوق در سال‌جاری هزار میلیارد تومان است که تا کنون 650 میلیارد تومان آن در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته است .

وی ادامه داد: تعاونگران باید با ارائه طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود در صدد جذب مابقی اعتبارات نیز باشند.

نماینده گرمسار و آرادان، خطاب به مسئولان و تعاونگران گفت: در شرایط فعلی با همفکری و هم اندیشی برای اشتغال می‌توان برای مشکلات پیش‌روی کشور چاره‌جویی کرد.

انتهای پیام


7429076
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است