سیاسی 09:25 - 05 خرداد 1399
کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا:
رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس دهم با سه فراکسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در حوزه قانون‌گذاری و نظارتی گام‌های جدی و موثری بردارد.

مجلس دهم عملکرد قابل قبولی در حوزه تقنینی و نظارتی دارد

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد مجلس دهم بیان کرد: علی‌رغم این‌که شاهد هستیم خیلی از افراد در خارج از مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها عملکرد مجلس دهم را ضعیف تلقی می‌کنند، اما از نظر بنده مجلس دهم عملکرد قوی‌ای داشته و قوانین موثر و نظارت جدی در این مجلس تحقق یافته است.

وی اظهار کرد: مجلس دهم در مسیر درستی گام برداشت که هم به دغدغه‌های مقام معظم رهبری چه در زمینه‌ تولید و چه در سایر حوزه‌ها پرداخت. به عنوان مثال قانون رفع موانع تولید به سرعت و ظرف سه هفته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و یا قانون مالیات بر ارزش افزوده که سال‌های طولانی در مجلس مانده بود در این مجلس نهایی شد و به نتیجه رسید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجلس توانست رییس جمهور را به جلسه علنی بیاورد و پنج سوال از ایشان بپرسد و در نهایت از چهار سوال قانع نشود. در حوزه محیط زیست این مجلس قوانین خوبی را دنبال کرد. به طور کلی سه فراکسیون ولایی، مستقلین ولایی و امید در این مجلس فعال بوده و هر کدام آزادانه مطالب خود را مطرح کرده و بعضا موضوعات و مسائل مختلف را دنبال کردند.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان دوره یازدهم تاکید کرد: عمدتا منتخبین مردم قبل از ورود به مجلس شورای اسلامی نظراتی ر خصوص اشتغال و معیشت مردم دارد اما زمانی که به مجلس شورای اسلامی وارد می‌شوند سازوکار مجلس را جور دیگری درک می‌کنند، اما آنچه که حائز اهمیت است اقتصاد و فرهنگ است که اصلی‌ترین مقوله کشور به شمار رفته و باید در اولویت مجلس یازدهم باشد. از نظر بنده بحث معیشت، اشتغال و اقتصاد که تولید را در بر می‌گیرد باید به طور جدی در مجلس یازدهم دنبال شده و نمایندگان به دنبال تصویب قوانین موثر و نظارت جدی در این حوزه باشند.

انتهای پیام


10545520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است