استانی 13:24 - 31 مرداد 1393
با حضور گسترده مردم/
بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئین با حضور گسترده و باشکوه مردم، پیکر دو شهید گمنام در شهر دالکی خاکسپاری شد.

پیکر دو شهید گمنام در شهر دالکی خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر صبح جمعه در این آئین اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و ارادتی وصف‌ناشدنی به شهدا دارند و همواره حضوری گسترده و پرشور در چنین برنامه‌هایی دارند.

احمد موحد اضافه کرد: پیکر این دو شهید گمنام از روز گذشته با استقبال باشکوه مردم استان وارد فرودگاه بوشهر شد و برنامه‌های مختلفی در شهر بوشهر با حضور این شهید گمنام برگزار شد که حضور پرشور مردم ویژگی‌ مهم این برنامه‌ها بود.

وی تصریح کرد: عصر امروز نیز این دو شهید در شهر برازجان مورد استقبال مردم قرار گرفتند و مردم برازجان همچون گذشته که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند، امروز نیز میزبانی شایسته برای شهدا بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بر لزوم ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: تاکنون 89 شهید گمنام در استان بوشهر خاکسپاری شده بود که هم‌اکنون تعداد شهدای گمنام استان بوشهر به 91 شهیذد می‌رسد.

حضور مردم در یادواره شهدا نشان از عمق فرهنگ ایثار است

امام جمعه دالکی نیز در این آئین اظهار داشت: شهدا از بالاترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا از این آب و خاک و نظام و انقلاب خود دفاع کنند و به برکت خون شهدا به موفقیت‌های بسیار خوبی رسیدیم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی طالبی بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: باید فرهنگ شهید و شهادت در سطح جامعه نهادینه شود و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا برای نسل جدید بازگو شود.

وی با تقدیر از پرشور مردم در آئین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهر دالکی، اذعان داشت: مردم از زمان شنیدن حضور شهدای گمنام در این شهر بی قراری می‌کردند و امروز به آرزوی خود دست یافتند.

لازم به ذکر است که یکی از این شهدای والامقام 22 ساله است که در عملیات بدر سال 63 در جزیره مجنون به شهادت نائل آمده و دیگر شهید گمنام دفاع مقدس 32 ساله مربوط به تک دشمن که در سال 67 در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.


4534147
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است