فرهنگی‌هنری 14:19 - 01 فروردین 1398
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان مستضعفین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب بوده و از عوامل ماندگاری تفکر انقلابی است.

راهیان نور از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی است / مسئولان سفر به راهیان نور را تسهیل کنند

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلیمن محمدرضا تویسرکانی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، درباره فعالیت‌های فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در حوزه ایثار و شهادت گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی بوده و می‌توان آن را از عوامل ماندگاری انقلاب و تفکر انقلابی نامید. راهیان نور علاوه بر آثار سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در اصل به طور کامل یک عملیات فرهنگی و معنوی است.

وی افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در این عرصه نسبت به سایر عرصه‌ها فعالیت بیشتری دارد و اقدامات این نهاد بیشتر اقدامات حوزه تأیید محتوا را در برمی‌گیرد. رهبر معظم انقلاب نسبت به اصالت روایت‌های راویان در میان زائران حساسیت زیادی دارند، به طوری که روایت‌های راویان نباید کتمان و نه دچار تحریف شود، بلکه روایت‌های دفاع مقدس به طور حقیقی بیان شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: مأموریت‌های نهاد نمایندگی در حوزه تأیید محتوای راویان و کتاب‌های منتشره در حوزه دفاع مقدس است، البته نظارت‌های عمومی و رصد آسیب‌ها و معایب این حرکت ملی و انقلابی در دستور کار ما قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: مسئولان باید در این اوضاع سخت اقتصادی رفت و آمد مردم به این اردوها را که عمدتاً از قشر متوسط رو به ضعیف هستند، تسهیل کنند. نباید در این زمینه اهمال و کوتاهی شود. مسئولان باید قدر این فرصت را بدانند و به حضور مردم در این اردوها کمک کنند.

انتهای پیام


10084223
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است