اقتصادی 17:30 - 04 خرداد 1394
مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت، مزایده چهارم سرخابی‌ها لغو نشده بلکه صورتجلسه آن امضا نشده است.

سید جعفر سبحانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص علت لغو جلسه امروز ( دوشنبه 4 خراداد) اعلام نتیجه، گفت: قرار بود که تا ظهر امروز وزرای عضو هیات واگذاری نظر نهایی خود را در خصوص خریداران اعلام کرده و صورتجلسه مربوطه را به دست سازمان خصوصی‌سازی برسانند که متاسفانه به دلیل بررسی‌های بیشتر، این صورتجلسه به دست سازمان خصوصی سازی نرسید.

وی در خصوص احتمال لغو کامل مزایده چهارم گفت: مزایده چهارم لغو نشده و تنها جلسه امروز اعلام نتیجه به دلیل نرسیدن صورتجلسه لغو شده است و به محض اینکه صورتجلسه توسط وزیران امضا شده و به دست سازمان خصوصی سازی برسد، با برگزاری نشست خبری به رسانه ها اعلام می شود.

سبحانی با بیان اینکه احتمالا نتیجه مزایده فردا اعلام می‌شود، در خصوص اینکه آیا مخالفت مجلس با واگذاری سرخابی‌ها موجب لغو این جلسه شده است، گفت: چنین برداشتی وجود نداشته و علت طولانی شدن اعلام نتیجه این است که دو نفر از وزیران هیات دولت در پایان هفته گذشته در سفر استانی بودند و ما به آنها دسترسی نداشتیم علاوه بر اینکه برای مزایده سوم هم با وجود اینکه یک متقاضی وجود داشت، اعلام نتیجه دو روز زمان برد لذا طبیعی است که اعلام نتیجه مزایده چهارم که چهار متقاضی دارد زمان بر است زیرا از لحاظ قانونی موظف هستیم صورتجلسه وزیران عضو هیات واگذاری و تایید نهایی آنها را داشته باشیم.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه طولانی شدن فرآیند اعلام نتیجه مزایده کاملا طبیعی بوده و روال اداری و طبیعی آن باید طی شود، در خصوص اصرار دولت به واگذاری این دو باشگاه به خودروسازان گفت: دولت نظری ندارد که این دو باشگاه را به گروهی بدهد یا ندهد بنابراین مزایده با توجه به اهلیت انجام می شود و زمان بر بودن آن طبیعی است و برای اینکه بررسی چهار پرونده با حساسیت و دقت لازم صورت بگیرد زمان برده است، زیرا نباید دقت و صحت را فدای سرعت کرد. لذا اگر تاملی صورت گیرد که کار درست انجام شود بهتر از این است که کار با سرعت پیش برود اما دچار مشکل شویم.


6442427
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر آمار‌های اعلامی سالانه ۲۰ درصد خروج ارز مربوط به واردات کالا‌های اساسی است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم کشت قراردادی و خودکفایی محصولات اساسی، میزان واردات کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: صدور پروانه های ساختمانی در متوسط مدت زمان ۶ماه صادر می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد گفت: ایران در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است