اقتصادی 16:36 - 07 اردیبهشت 1396
«پرداخت بیمه بیکاری به کارگران بیکار شده داروگر»، «نگاهی به وعده‌های اقتصادی رییسی»، «نکات اقتصادی سخنان هاشمی‌طبا»،‌«جدیدترین قیمت ارز و سکه در بازار»،‌ «تداوم کاهش قیمت طلا در بازار جهانی» و «کوچک شدن دریاچه چیتگر به نفع بساز و بفروشی» عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

بسته اخبار اقتصادی روز هفتم اردیبهشت

به گزارش ایسنا، گزیده اخبار اقتصادی امروز –پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه- در ادامه آمده است که با کلیک بر روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

دولت همراه پس از دولت الکترونیک می‌آید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که پس از بهره‌برداری از فاز اول دولت الکترونیک به دنبال راه‌اندازی دولت همراه هستیم.

پرداخت بیمه بیکاری به کارگران بیکار شده داروگر

سرتیتر خبرهای هفته جاری به هفته کارگر و مطالبات کارگران اختصاص داشت و برگزاری سیزدهمین اجلاس منطقه‌ای مجمع جهانی تعاون، ‌بیمه ۴۰۰ هزار کارگر ساختمانی در دولت یازدهم و پرداخت بیمه بیکاری کارگران داروگر از مهمترین خبرهایی بود که انتشار یافت.

نگاهی به وعده‌های اقتصادی رییسی

ابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از نخستین برنامه های خود برای اقتصاد کشور رونمایی کرد.

نکات اقتصادی سخنان هاشمی‌طبا

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که با حضور در برنامه تلویزیونی، رودررو با مردم سخن می‌گفت، با تاکید بر چهار حوزه کار، اشتغال، تولید و خدمات به عنوان اقتصاد کشور گفت: در طول ۱۰ سال گذشته حدود ۴۰ میلیارد دلار بنزین وارد کرده و سوزاندیم و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان صرف پرداخت یارانه‌ها شده است که با این هزینه می‌توانستیم ۲۵۰ هزار کارخانه تاسیس کنیم.

تصادفی‌ها باید رایگان پذیرش شوند، با آمبولانس یا بی آمبولانس!

زمانی‌که مصدومان حوادث رانندگی چه با آمبولانس و چه با خودروی شخص به بیمارستان انتقال یابند، بیمارستان مربوطه فارغ از اینکه خصوصی است یا دولتی، باید قانونا این بیماران را رایگان پذیرش و مداوا کند.

جدیدترین قیمت ارز و سکه در بازار

در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۲۲۱ هزار تومان و دلار آمریکا ۳۷۶۱ تومان عرضه می‌شود.

تداوم کاهش قیمت طلا در بازار جهانی

قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه بازار جهانی با فروکش کردن نگرانی‌های ژئوپلتیکی کاهش یافت اما بدبینی سرمایه‌گذاران نسبت به اصلاحات مالیاتی پیشنهادی ترامپ، کاهش بیشتر قیمت این فلز ارزشمند را محدود کرد.

کوچک شدن دریاچه چیتگر به نفع بساز و بفروشی

مدیرعامل شرکت تهیه کننده دومین طرح تفصیلی منطقه ۲۲ در سال ۱۳۷۸ می‌گوید: بعد از تهیه طرح تفصیلی منطقه ۲۲ و حتی قبل از آن به شهرداری تاکید کردیم که از صدور پروانه ساختمانی خودداری کنند اما نپذیرفتند، قراردادهای ما را لغو و شروع به خلاف‌های متعدد کردند. محدوده دریاچه شهدای خلیج فارس را نیز کوچک کردند. طرح گردشگری مبتنی بر درآمدهای پایدار را ارایه کردیم اما از آنجا که شهرداری اهل این کار نیست سراغ تراکم‌فروشی رفتند.

هزینه گرمابه‌داری از سال ٨٩ چندین برابر شده/کارگران نمی‌توانند حمام عمومی بروند

رییس اتحادیه گرمابه‌داران با انتقاد از وضعیتی که پس از هدفمندی یارانه‌ها برای اعضای این صنف ایجاد شده، اظهار کرد: با اجرای این طرح به یکباره هزینه‌های تامین انرژی ما بیش از ۳۰ برابر شد و حال افزایش قیمت‌ها شرایطی إیجاد کرده که دیگر کارگران قادر به استفاده از حمام‌های عمومی نیستند.

انتهای پیام


9047038
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و در صورت پرداخت تسهیلات ساخته می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و بارش های رگباری، سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی از امکان جبران خلاء عملکردی در دامداری‌ها با استفاده از خوراک کامل دام خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه‌ریزی‌ها، ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ در راستای تعدیل قیمت در بازار باید صادر شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق مصوبه شورای عالی مسکن، ثبت آگهی ملکی در سکو‌های اینترنتی منوط به احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر آمار‌های اعلامی سالانه ۲۰ درصد خروج ارز مربوط به واردات کالا‌های اساسی است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم کشت قراردادی و خودکفایی محصولات اساسی، میزان واردات کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: صدور پروانه های ساختمانی در متوسط مدت زمان ۶ماه صادر می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است