فرهنگی‌هنری 13:28 - 30 اسفند 1395
برنامه‌های تحویل سال تلویزیون با حاشیه‌هایی همراه بود.مجریان ویژه‌ برنامه تحویل سال شبکه یک در ساعات نزدیک به تحویل سال تغییر کردند.کم پیش می‌آید گفته شود سالی برود و برنگردد، اغلب میهمانان برنامه‌ی‌های تحویل سال از اتفاقات ناگوار سال ۹۵ یاد کردند.

حاشیه‌های ویژه برنامه تحویل سال/چراغ سبز پیکان جوانان ۴۸ در محله گل و بلبل

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیش از این قرار بود محمد سلوکی و امیر حسین مدرس، برنامه تحویل سال شبکه یک را بر عهده بگیرد که این اجرا در لحظات آخر به نیما کرمی و مژده لواسانی واگذار شد.

ویژه‌ برنامه عید شبکه دو سیما با عنوان "بهار این جا است" هم با اجرای پژمان بازغی و دارویش فرضیایی در محله "گل و بلبل" به روی آنتن رفت.

از نکات جالب توجه این برنامه دکور مبل این برنامه بود که به پیکان جوانان مربوط به سال ۱۳۴۷ اختصاص داشت.

بهرنگ علوی از جمله مهمانان این برنامه بود که همزمان با سال‌ کبیسه که هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد. متولد شده است و تولدش را در این برنامه اعلام کرد.

این بازیگر با اشاره به دکور برنامه "بهار این جاست" مطرح کرد که این پیکان  مدال ۱۳۴۸ چشم او را گرفته است و خیلی وقت بود که به آن سوار نشده بود.

مهرداد میناوند و سروش جمشیدی، بهداد سلیمی از جمله میهمانان برنامه "محله گل و بلبل" بودند. بخشی از این برنامه به زورخانه و اجرای ورزشکاران نوجوانان پهلوانی اختصاص داشت و حجت السلام محمد رضا زائری به عنوان میهمان ویژه‌ این برنامه در این بخش از برنامه حضور داشت و با عمو پورنگ به گفت‌وگو پرداخت.

اغلب میهمانان برنامه‌ی‌های تحویل سال از اتفاقات ناگوار سال ۱۳۹۵ یاد کردند. لیندا کیانی و امیر حسین رستمی از دیگر میهمانان برنامه اینجا بهار بودند که ابراز امیدواری کردند سال ۱۳۹۵ برود و دیگر برنگردد و اتفاقات بد نبینیم.

برنامه شبکه یک سیما که با اجرای مژده لواسانی و نیما کرمی به روی آنتن رفت. گفت‌وگویی با نویسنده برنامه "محله گل و بلبل" که به عنوان سریال برتر "سیم مثل سریال" شناخته شد، داشت.

محمد درویش علیپور به عنوان نویسنده این برنامه تندیس "سیم مثل سریال" را از نیما کرمی، مجری برنامه تحویل سال دریافت کرد و در گفت‌وگویی درباره "محله گل و بلبل"، توضیح داد: ما در برنامه "محله گل و بلبل یک و دو" قالب برنامه را به سمت خانواده‌ و کودک بردیم. به نوعی که یک پکیچ برای کل خانواده‌ در نظر گرفتیم. هدفگذاری ما طبق همان روال پیش رفت و در سری جدید نیز این برنامه با ‌اضافه شدن بازیگران جدید به دل مخاطبان نشست.

او افزود: سعی کردیم با انرژی بیشتری خلاقانه تر به آنتن تلویزیون برویم.

امیر نوری نیز به عنوان بازیگر "محله گل و بلبل" در برنامه تحویل سال شبکه یک سیما حاضر شده بود. او با بیان این که با فکر به برنامه "محله گل و بلبل" ملحق شده است، اظهار کرد: کار خوب اعتبار است و مهم نیست که در کجا کار می کنی. چه کار کودک باشد، چه کارهای مقدس و چه کارهای درام، برای ما جای خوشحالی است که مجموعه "محله گل و بلبل" در سال ۱۳۹۵ به عنوان بهترین سریال شناخته شد.

این بازیگر همچنین از حضور اکبر عبدی به عنوان بازیگر مطرح در برنامه "محله گل و بلبل " یاد کرد که با آغوشی باز به این برنامه که یک برنامه کودک است، ملحق شده است و در آن ایفای نقش می‌کند.

به گزارش ایسنا، برنامه سه ستاره احسان علیخانی نیز به حضور بازیگرانی از جمله سام درخشانی و پژمان جمشیدی به همره خانواده هایشان اختصاص داشت. این ویژه برنامه گفت‌وگویی با مخاطبان در صحن حرم امام رضا(ع) اختاص داده بود.

همچنین کلیپی از هفت سین مدافعان حرم در این برنامه پخش شد.

پخش درختکاری هنرمندان با حضورمعصومه ابتکار از دیگر بخش‌های ویژه برنامه نوروزی شبکه سه سیما بود.

انتهای پیام


8941323
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است