سیاسی 11:33 - 29 مرداد 1393
رییس جمهور با بیان این‌که دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هرچه باشد احترام خواهد گذاشت، تصریح کرد که امروز روز احیای اخلاق است.

دفاع قاطع رییس جمهور از وزیر علوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام روحانی در جمع مردم اردبیل خطاب به مردم این شهر گفت:‌من به شما قول داده بودم که بیایم و البته خیلی دوست داشتم در کنار وزیر دانشمند و مودب علوم در مجلس شورای اسلامی که امروز برای استیضاح در مجلس حضور پیدا کرده قرار بگیرم و با زبان صریح از این دانشمند خدوم حمایت کنم.

وی افزود: از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می‌کنم که جایشان اینجا خالی است؛ اگرچه آنها به خاطر حمایت از دولت در مجلس ماندند وان‌شاءألله عصر به این استان برمی‌گردند.

روحانی با بیان این‌که دولت به رأی مجلس شورای اسلامی هرچه باشد احترام خواهد گذاشت، گفت: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همین جا اعلام می‌کنم امروز هرچه وحدت و اتحاد سه قوه بیشتر باشد در دنیای پر اشوبی که وجود دارد دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد و من امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون اساسی و آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی به وظایف خود عمل کنند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ان شاء ألله درست در آستانه هفته دولت و نزدیک بازگشایی دانشگاه‌ها شاهد رأی قاطع وزیر علوم و حضورشان با رأی قاطع‌تر در صحنه دانشگاه‌های کشور باشیم.

وی همچنین گفت که امروز روز احیای اخلاق است.

روحانی افزود: امروز مردم عراق، سوریه و فلسطین همگی چشمشان به دست کمک مردم ایران اسلامی است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌های دولت برای استان اردبیل در سال‌های آتی، خاطرنشان کرد: بزرگترین طرحی که دولت در ظرف سه و چهار سال آینده اجرایی و عملیاتی می‌کند بحث شبکه‌های آبیاری است. مجموعا تا پایان این سال‌ها بیش از 83 هزار هکتار تحت پوشش شبکه‌های آبیاری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام


4519406
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است