سیاسی 16:14 - 07 فروردین 1394
سمیرم، اصفهان- ایرنا- خطیب موقت جمعه سمیرم گفت: حمله عربستان سعودی به کشور یمن دامن خودشان را می گیرد و تبعات سنگینی در پی دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سجاد زینعلی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با محکوم کردن این جنایت اظهار کرد: غربی ها و بویژه آمریکای شیطان صفت بار دیگر از دست اندازی و جنگ نابرابر حمایت کردند.



وی تاکید کرد: بی مسئولیتی دولت عربستان منطقه را به آتش کشیده و پول های آل سعود منطقه را با چالش های جدی مواجه کرده و البته نفرت وجدان های بیدار از این دولت را سبب شده است.



امام جمعه موقت سمیرم با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» افزود: امروز رهبر عزیز انقلاب اصرار دارند تا مردم به دولت اعتماد کنند زیرا دولت برای انجام وعده های خود در برابر فشار ها و تحریم های خارجی نیازمند پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی است.



حجت الاسلام زینعلی گفت: دولت ارزش و توانایی های ملّت را بدرستی بپذیرد و بداند که یکی از راهکارهای مقابله با توطئه های دشمنان همدلی و همزبانی مردم و مسئولان است که تحقق این امر توطئه های دشمنان را خنثی می کند.



وی اظهار کرد: زیبایی ایجاد همدلی بین دولت و مردم از سوی مقام معظم رهبری دو سویه بودن این واژه در شعار سال است، ایشان صرفا از همدلی دولت با ملت یا بالعکس سخن نگفته و خواستار همدلی دو طرفه بین دولت و ملت در شرایط حساس پیش روی نظام شدند.



امام جمعه موقت سمیرم بیان کرد: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری خط مقدم پیش روی را بر ما روشن کرده است و دولت در صدر این خط مقدم در کنار ملت همیشه حاضر در صحنه ما وظیفه ای سنگین و خطیر بر دوش دارد.



امام جمعه موقت سمیرم در ادامه خاطر نشان کرد: نکته ای که در هیاهوی بحث امروز مذاکرات گم شده این است که اساسا چرا پس از یک سال و اندی مذاکره با آمریکا و امضای توافقنامه ژنو، امروز ناگهان با «دو آمریکا» مواجه شده ایم که آن یکی نامش کنگره است و دیگری حزب دوم و دولت آمریکا است.



وی اضافه کرد: اگر امروز دولت یازدهم توافقی با گروه 5+1 را امضا کند این امضا از سوی تمام ملت ایران بوده نه تنها دولت یازدهم، و کار کنگره آمریکا در جریان مذاکرات یک بداخلاقی سیاسی و به نمایش گذاشتن همان چهره اصلی گرگی است که امروز در لباس میش ظاهر شده است.



7147/6508

انتهای پیام /*


6102781
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است