فرهنگی‌هنری 16:15 - 03 مهر 1396
همزمان با آغاز سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، شعبات مختلف کتابشهر ایران در سراسر کشور ویترین سه­‌گانه­ کتاب‌­های مرتبط با این مناسبت­‌ها برپا کرده‌اند.

ویترین سه‌گانه کتابشهرها به‌مناسبت محرم،دفاع مقدس وبازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، فروشگاه زنجیره‌­ای کتابشهر که از سال‌­های گذشته تاکنون با هدف ترویج سنت حسنه کتاب­خوانی و تسهیل دسترسی شهروندان به کتاب و محصولات فرهنگی، در مناسبت‌­های مختلف اقدام به برپایی نمایشگاه و ویترین کتاب در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، مراکز فرهنگی و علمی، مدارس، دانشگاه­ها، جنب مصلا­های نماز جمعه کرده، همزمان با ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید طرح فروش ویژه کتاب و محصولات فرهنگی را شروع کرده­ است.

ویترین و نمایشگاه‌­های سه‌­گانه ویژه ایام سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، در فروشگاه­‌های کتابشهر برپا شده­ است.

بر اساس این گزارشٰ هموطنان می­‌توانند در شهرهای محل سکونت خود که پایانه­‌های فروش کتاب و محصولات فرهنگی کتابشهر ایران دایر شده، کتاب­هایی با موضوع تبیین قیام کربلا و سیره، احادیث و روایات امام حسین (ع)، روایت‌­های دفاع مقدس و کتاب‌­ها و محصولات فرهنگی مورد نیاز مدرسه و دانشگاه را با تخفیف­‌های ویژه خریداری کنند.

نرم افزار و سی‌دی‌های مداحی و روضه­‌خوانی، پرچم، کتیبه و ... از دیگر محصولات فروشگاه‌­های کتابشهر در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان است. برپایی مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب عاشورایی در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، دانشگاهی و فرهنگی از دیگر برنامه­‌های کتابشهر در ایام محرم است.

ویترین و نمایشگاه­های سه­گانه شعبات کتابشهر ایران از امروز (دوشنبه ۳ مهر) تا پایان ماه محرم میزبان شهروندان است و علاقمندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره این طرح و پراکندگی جغرافیایی فروشگاه­‌های زنجیره­ای کتابشهر می‌­توانند به پایگاه اطلاع­‌رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.


9437732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌‏ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: می‌توان «نون‌خ ۵» را از نظر فرهنگی و قومی، بازتاب‌دهنده اتحاد اقوام ایرانی با تمرکز بر دو قوم کرد و بلوچ دانست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است