اقتصادی 15:03 - 01 شهریور 1398
دفتر بودجه کنگره آمریکا در گزارشی خواهان مدیریت بهتر مخارج دولتی برای کاهش کسری بودجه شد.

کسری بودجه آمریکا به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید!

به گزارش ایسنا به نقل از اسوشیتدپرس، دفتر بودجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که سال مالی آینده و با تداوم روند فعلی، کسری بودجه این کشور به رقم ۱ تریلیون دلار خواهد رسید. افزایش کسری بودجه آمریکا کاملا در تضاد با وعده انتخاباتی دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ است که در جریان آن، وی قول داده بود نه تنها بدهی‌های عمومی که کسری بودجه دولت را در صورت رئیس جمهور شدن کاهش خواهد داد.

فیلیپ سواگل- مدیر دفتر کنترل بودجه گفت: چشم‌انداز مالی کشور چالش برانگیز است و بدهی فدرال که در مقایسه با استانداردهای تاریخی در سطح بالایی قرار دارد در حال حرکت به سمت ناپایداری بیشتر است. این دفتر پیش‌بینی کرده است که کسری دولت آمریکا برای امسال ۶۳ میلیارد دلار و مجموع کسری انباشته شده این کشور ۸۰۹ میلیارد دلار باشد.

به گفته سواگل، آمریکا اکنون بیش از ۲۰ ترییلون دلار بدهی دارد که این بدهی در دهه آینده از این هم فراتر خواهد رفت چرا که روند سالمندی جمعیت باعث افزایش سرسام آور مخارج و هزینه های صندوق‌های بازنشستگی و درمانی آمریکا خواهد شد.

دفتر بودجه در بخش دیگری از گزارش خود پیش بینی کرده است متوسط رشد اقتصادی آمریکا در چهار سال آینده به جای ۲.۳ درصد قبلی تنها معادل ۱.۸ درصد باشد. نرخ بیکاری نیز افزایشی خواهد بود و از ۳.۷ درصد فعلی به ۴.۶ درصد تا سال ۲۰۲۳ افزایش پیدا خواهد کرد.

مایا مک گینس- مدیر کمیته فرعی دفتر بودجه گفت: توافق دولت و کنگره برای افزایش سقف بدهی‌های آمریکا اگرچه باعث تداوم فعالیت دولت می‌شود اما شرایط بد فعلی را بدتر خواهد کرد.

این دفتر هم‌چنین با اشاره به برنامه جاه‌طلبانه دولت ترامپ برای افزایش مخارج دفاعی نوشته است که با وجود اولویت بخشی به مخارج دفاعی و امنیتی باید این مخارج بهتر و بیشتر مدیریت شوند.

انتهای پیام


10216371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: پیش بینی می شود که تولید شیرخشک تا پایان سال به مرز ۳۰۰ هزار تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و در صورت پرداخت تسهیلات ساخته می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و بارش های رگباری، سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی از امکان جبران خلاء عملکردی در دامداری‌ها با استفاده از خوراک کامل دام خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه‌ریزی‌ها، ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ در راستای تعدیل قیمت در بازار باید صادر شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق مصوبه شورای عالی مسکن، ثبت آگهی ملکی در سکو‌های اینترنتی منوط به احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر آمار‌های اعلامی سالانه ۲۰ درصد خروج ارز مربوط به واردات کالا‌های اساسی است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم کشت قراردادی و خودکفایی محصولات اساسی، میزان واردات کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: صدور پروانه های ساختمانی در متوسط مدت زمان ۶ماه صادر می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است