اجتماعی 14:11 - 17 مرداد 1399
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایسنا، پیام تبریک دکتر مصطفی سالاری به این شرح است: 

«به نام او که به "قلم" سوگند یاد کرد

اهتمام به ارتباط موثر با رسانه‌های مختلف و اصحاب رسانه، یکی از راهبردهایی است که همواره در سازمان تامین‌اجتماعی مورد توجه و تاکید بوده و هست. در این مسیر ما متعهدیم با برقراری ارتباط مناسب با رسانه‌های جمعی و فعالان رسانه‌ای، تا حد امکان توجه آنها را به اهمیت مقوله‌های بیمه‌های اجتماعی و تامین‌اجتماعی جلب کرده و از ظرفیت‌های موجود این عرصه، برای برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف مخاطبان استفاده کنیم.

امیدواریم در سایه توسعه همکاری و همراهی اصحاب رسانه با این سازمان، شاهد تقویت نگاه کارشناسی در جامعه به یکی از حساس‌ترین حوزه‌های زندگی اجتماعی یعنی حوزه نظام جامع رفاه و تامین‌اجتماعی باشیم.

ضمن قدردانی و سپاس از همکاری صمیمانه و همیشگی فعالان رسانه‌ای با سازمان تامین‌اجتماعی و استقبال از همه نقدهای مشفقانه و راهگشا در مسیر توسعه و اعتلای خدمات سازمان، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار را به همه دست‌اندرکاران و فعالان خستگی‌ناپذیر این حوزه چه در فضای رسمی مطبوعات و رسانه‌های جمعی متداول و چه در شبکه‌های نوپدید فضای مجازی تبریک گفته و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، مجاهدت دلسوزانه وجدان‌های بیدار جامعه را ارج می‌نهیم و از ایزد منان، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت صادقانه حق و حقیقت آرزومندیم».

انتهای پیام


10656661
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است