اقتصادی 16:07 - 16 تیر 1394
از سوی رئیس سازمان مدیریت اعلام شد
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بخشنامه نحوه موافقت با بازنشستگی پیش از موعد در سال 94 موضوع مصوبه شماره 50960 مورخ 3/4/1394 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را به شرح زیر ابلاغ کرد.

فارس: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از موافقت دولت با بازنشستگی پیش از موعد کارمندان خبر داد.



به گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بخشنامه نحوه موافقت با بازنشستگی پیش از موعد در سال 94 موضوع مصوبه شماره 50960 مورخ 3/4/1394 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را به شرح زیر ابلاغ کرد.



بخشنامه به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب 86/6/5 و قانون تمدید آن:



در اجرای بند (ج) تبصره (18) ماده واحده قانون بودجه سال 1394 کل کشور، بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مذکور بدون سنوات ارفاقی و با رعایت موارد زیر مجاز می‌باشد:



1- بازنشستگی پیش از موعد کارکنان با رعایت قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت و آیین‌نامه اجرایی آن و سایر قوانین و مقررات ذیربط در سقف حداکثر پنج درصد (5%) اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی (ملی و استانی) با مسؤولیت بالاترین مقام اجرایی دستگاه یا مقام مجاز موضوع مواد (52) و (53) قانون محاسبات عمومی کشور، بدون سنوات ارفاقی و با پرداخت کامل پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی موضوع ماده (107) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت سقف حداکثر پنج درصد (5%) اعتبارات هزینه‌ای مجاز است.



2- ارائه درخواست استخدام جدید به جای افرادی که از محل مجوز بند (ج) تبصره (18) بازنشسته می‌شوند موضوعیت ندارد و هرگونه استخدامی در چارچوب نظام جامع نیروی انسانی که از سوی شورای عالی اداری ابلاغ شده است، امکان‌پذیر است.



3- دستگاه‌های اجرایی موظفند در مقاطع شش‌ماهه فهرست کارکنانی را که از محل مجوز مذکور بازنشسته شده‌اند با قید مشخصات استخدامی هر یک از آنان به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان ارسال نمایند.

6712793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل صمت استان تهران از رشد ۱۷ درصدی صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: وضع تولید در کشور روبه بهبود است و حرکت آن با سرعت مناسبی پیش می‌رود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز ۱۰ اردیبهشت، شاخص کل بورس ۵۸۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای هماهنگی تشکل‌های بخش کشاورزی گفت: اجرای مصوبه الگوی کشت تنها راهکار دستیابی به خودکفایی محصولات اساسی است که انتظار می‌رود زیرساخت و اعتبارات لازم فراهم شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری در راستای افزایش تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه ایجاد شده‌اند و مناسب افرادی هستند که وقت و دانش کافی برای تجزیه و تحلیل بازار ندارند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: هم اکنون کمبودی در عرضه برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری گفت: در فروردین میزان جابه جایی کالا‌های اساسی از بنادر به ۱.۵ میلیون تن رسید که رشد ۷.۵ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر برنامه هفتم و سیاست وزارت جهاد کشاورزی در ۵ محصول اساسی و استراتژیک باید به خودکفایی ۱۰۰ درصدی برسیم که در صورت تحقق، میزان خروج ارز از کشور به نصف کاهش می یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ما ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ داریم و همچنین ۵۰ مقام عالی رتبه اقتصادی، تجاری و سیاسی در راس هیئت‌های تجاری به کشور آمده اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت: ۱۰۰ میلیون فوت مکعب تاکنون از مشعل‌ها جمع آوری شده و طی ۳ سال آینده دیگر هیچ مشعلی در پالایشگاه و پتروشیمی‌های کشور نخواهیم دید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی از خرید بیش از ۶۰ هزار تن دانه‌های‌ روغنی در کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است