سیاسی 18:57 - 01 مرداد 1393
تشکل های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب همچون اعتماد ملی، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، حزب موتلفه، جامعه اسلامی مهندسین، حزب اراده ملت و... با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن جانایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه تاکید کردند همراه با ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

دعوت احزاب سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری مهر، احزاب سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس شدند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: نسل کشی صهیونیست ها تراژدی بزرگ بشری است



شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با انتشار اطلاعیه ای خواستار حضور حماسی و گسترده تر مردم ایران در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومان غزه شد.



در این اطلاعیه آمده است: هرچند ملت سرافراز ایران آخرین جمعه رمضان هر سال به سفارش رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در سراسر کشور فریاد استغاثه و مظلومیت فلسطین را به عنوان روز جهانی قدس سرکشیده است اما امسال به دلیل جنایات وحشیانه رژیم نژادپرست صهیونیستی و بمباران مستمر دو هفته اخیر مناطق مختلف غزه که منجر به شهادت صدها نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن ده ها هزار نفر و خسارت میلیاردها دلار از اموال فلسطینیان شده است قطعا با انگیزه مضاعف و با مشارکت حماسی و گسترده در راهپیمایی روز قدس، ندای مظلومیت غزه را رساتر فریاد خواهد کشید.



این اطلاعیه می افزاید: آنچه دردناک تر از نسل کشی و کشتار رژیم صهیونیستی است حمایت سلطه گران بین المللی از این جنایات و دردناک تر از آن بی تفاوتی مجامع جهانی و برخی کشورهای اسلامی در برابر این تراژدی بزرگ بشری است کما اینکه دردناک تر از همه این ها، اقدامات همزمان و نابخردانه و جاهلانه برخی افراد کوردل و سلفی ها و تکفیری ها و داعشی ها در منطقه آن هم با حمایت برخی دولت هاست.



شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این اطلاعیه خواستار اقدام فوری دبیرکل سازمان ملل، سران کشورهای اسلامی، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و تمامی مجامع ذیربط برای توقف ماشین جنگی اسرائیل و جلوگیری از کشتار مردم روزه دار غزه است که بدون شک علاوه بر آتش بس باید اسرای فلسطینی آزاد و محاصره غزه در اسرع وقت رفع شود.



همچنین در این اطلاعیه بیان شده است: ظلم و ستم کم نظیر صهیونیست ها در غزه موجب گرداب عظیم برای آنان و زمینه ساز پشیمانی قطعی اسرائیل غاصب است و مشارکت حماسی مردم سرافراز ایران در راهپیمایی روز قدس علاوه بر گرامیداشت میراث امام(ره) پاسخ به ندای وجدانی و انسانی و انقلابی و اسلامی ملت ها است که در کشورهای اسلامی به ویژه سراسر مناطق ایران عزیز به منصه ظهور خواهد رسید.



دعوت جمعیت ایثارگران از مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس



جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: روز قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین در برابر تجاوز و ظلمی است که به صورت برنامه ریزی شده و سازمان یافته از سوی نظام استکباری غرب و ر‍ژیم غاصب و خونریز صهیونیستی در منطقه جریان دارد.



در این بیانیه آمده است: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، موقعیتی منحصر به فرد برای نمایش قدرت و عظمت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و برائت همیشگی از ظالمین جهان به ویژه رژیم جعلی، جنایتکار و منفور صهیونیستی برای تبلور حقانیت حق و حقیقت از سنن الهی است.



این بیانیه می افزاید: روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل و روز مقابله با زور و زر و تزویر است. جهان امروز بر خود می بالد که گروهی اگر چه به ظاهر اندک، اما با همتی بلند و استوار ندای پیروزی حق را سر می دهند و همه جهانیان را به بیداری فرا می خوانند.



همچنین در این بیانیه گفته شده است: امسال در شرایطی جهان اسلام خود را مهیای برگزاری هرچه با شکوه تر روز جهانی قدس می کند که رژیم پلید و تا بن دندان مسلح صهیونیستی با حمایت و همراهی وقیحانه حامیان بین المللی خود به خصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و هم چنین سکوت و چشم پوشی مدعیان به اصطلاح حقوق بشری! فجیع ترین جنایات ضد انسانی و وحشیانه را در سرزمین غزه با به خاک و خون کشیدن صدها زن و بچه بی گناه و معصوم مرتکب می شوند.



این بیانیه می افزاید: نمایش وحشتناک از نسل کشی و جنایت جنگی که انعکاس و بازتاب بخشی از آن در رسانه ها، قلب هر انسانی را به درد می آورد. اکنون موقع آن رسیده که آتش خشم و اعلام نفرت و انزجار ملت های مسلمان و همه آزادی خواهان جهان در روز جهانی قدس با ضربه ای محکم تر و با صلابت تر از گذشته بر پیکر متزلزل و نیمه جان دول غربی و رژیم منحوس و نجس صهیونیستی وارد شود و بفهمند که مسلمانان جهان قدس شریف و ملت شجاع فلسطین و غزه را هرگز تنها نخواهند گذاشت.



جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به منظور اعلام خشم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، استکبار جهانی و سران روبه زوال برخی از کشورهای اسلامی منطقه،ضمن اعلام حضور خود در صفوف به هم فشرده امت مسلمان ایران از علمای اعلام، اساتید معظم، فضلا و طلاب، خانواده محترم و معزز شهدا، جانبازان، نخبگان و فرهیختگان دانشگاه ها، اقشار و اصناف مختلف، بسیجیان، کارکنان محترم دولت، عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه و هم چنین آزادگان سراسر گیتی، دعوت می کند تا با حضوری گسترده و عزمی راسخ در مراسم روز جهانی قدس شرکت کنند.



جمعیت جوانان انقلاب اسلامی نیز با انتشار بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس اعلام کرد: کشته و زخمی شده بیش از هزار انسان دردی است بر جان همه مسلمانان و یادآور مقاومتی است که در برابر شیطان صفتان صهیونیست و حامیان غربی اش صورت می گیرد.



در این بیانیه آمده است: باید در این روز جهانی و بزرگ گرد هم آییم تا با محکومیت رفتار ددمنشانه رژیم اسرائیل در کنار برادران ستم دیده فلسطینی قدری آلام بخش دردهای آنان باشیم.

بیانیه حزب اعتماد ملی: روز قدس عینیت بخشیدن به مبارزه با استکبار و احیای اسلام است



حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس آورده است: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره)  در روز 16 مرداد سال 1358 مصادف با سیزدهم رمضان 1399 در پیامی ماندگار، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین فرا خواندند. امام خمینی(ره) چند روز پس از صدور این پیام تاریخی در سخنرانی مهمی ، فرمودند: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است… روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. … روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد … و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. … روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. … روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. … روز قدس روز جدایی حق و باطل است. من از خداوند تبارک و تعالی خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهای عالَم؛ بر همه مستکبرین، مستضعفین را غلبه بدهد. و از خدای تبارک و تعالی خواهانم که برادرهای ما را در فلسطین، در جنوب لبنان و در هر جایی از عالَم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.



این بیانیه می‌افزاید: امروز بیش از سه دهه پر فراز و نشیب از روزی که امام راحل(ره)، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد می گذرد و با توجه به این که مبارزه علیه مستکبرین و تلاش برای احیا و بیداری جهان اسلام و مبارزه با استبداد، مطلوب وجدان‌های بیدار و فطرت‌های پاک و سالم است،امروزه روز قدس به نمادی برای مبارزه با ظلم و ستم و تلاش برای احیای حقوق همه مظلومان جهان تبدیل شده است و هرساله در این روز نه تنها مسلمانان، بلکه همه آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان، یک‌صدا بر سرمستکبران جهان فریاد می‌زنند و حقوق تضییع شده محرومان و مظلومان جهان را از قدرت‌های سلطه‌جو و تمامیت‌خواه طلب می‌کنند.



حزب اعتماد ملی در این بیانیه تصریح می‌کند: اینک در آستانه روز جهانی قدس و در حالی که مردم قهرمان و روزه دار غزه در زیر آتش سنگین  ارتش سر تا پا مسلح رژیم صهیونیستی بر سر آرمان های خود مقاومت می‌کنند و تقدیم صدها شهید و هزاران زخمی از کوچک و بزرگ ،زن و مرد نشان از ایستادگی و مقاومتشان برای حفظ کشور و مقابله با دشمن اشغالگر است.



در بیانیه حزب اعتماد ملی آمده است: حزب اعتماد ملی بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام، قانون اساسی جمهوری‌اسلامی، رهنمودهای امام راحل(ره) و وجدان بیدار و عدالت‌خواه ملت بزرگ ایران همواره خود را پشتیبان ملت‌های ستمدیده جهان به‌ویژه فلسطین و دیگر کشورهای تحت ستم می‌داند و می‌کوشد که در راستای مطالبات و مواضع این ملت‌ها و به دور از دخالت در امور داخلی آنان به حمایت از آن‌ها بپردازد.

حزب موتلفه اسلامی: همراه با مردم ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم

حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی از مردم خداجو و شهیدپرور دعوت کرد تا با حضور خود در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از وجود رژیم صهیونیستی اعلام کنند. متن این پیام به شرح زیر است:



این روزها مردم مظلوم فلسطین در ماه مبارک رمضان زیر آتش و گلوله رژیم صهیونیستی هستند اما مجامع بین المللی هیچ نوع واکنشی به تجاوزات رژیم اشغالگر قدس ندارد و صهیونیستها با حمایت های همه جانبه آمریکایی ها به کشتار خود در فلسطین ادامه می دهند.



اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور در محکوم کردن این جنایات صهیونیستها همزمان با روز جهانی قدس در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد .



حزب موتلفه اسلامی از عموم مردم متدین و با بصیرت ایران اسلامی دعوت می‌کند در راهپیمایی روز قدس جمعه 03/ 5/ 93 شرکت کنند تا بار دیگر نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

بیایه جبهه اصلاح طلبان در محکومیت رژیم صهیونیستی تسلیم بان کی مون می شود



احزاب و تشکل های 24 گانه جبهه اصلاح طلبان ایران از تمامی آحاد ملت ایران به ویژه سیاسیون، احزاب، تشکل های مدنی و سازمان های مردم نهاد برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.



در بیانیه جبهه اصلاح طلبان با اشاره به سکوت و حمایت های تامل برانگیز برخی دولت های غربی و عربی آمده است: جنایت های رژیم صهیونیستی کرامت و آزادی بشریت را نشانه گرفته است که ما آن را محکوم می کنیم.



در این بیانیه اضافه شده است: احزاب 24 گانه این جبهه در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی نامه ای را برای بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد به دفتر این سازمان در تهران ارسال خواهند کرد.





حزب اراده ملت:در روز قدس هرچه فریاد داریم بر سر بیداد بیدادگران می کشیم



حزب اراده ملت ایران (حاما) که خود را « به عنوان عضوی ازجامعه بزرگ اصلاح طلب کشور» معرفی کرده است هم با صدور بیانیه ای، اعلام کرده است: ضمن اعلام تنفر از اقدامات تجاوزگرانه و نسل کشی صورت گرفته توسط اسرائیل در غزه مظلوم که مصداق بارز جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در قاموس حقوق بین الملل می باشد و همچنین اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین از همه انسان های آزاده و نوع دوست جهان می خواهد تا در مقابل این جنایات سکوت نکرده و عکس العمل مناسب نشان دهند .



در بیانیه این حزب افزوده شده است: رژیم صهیونیستی برای اینکه از عبارت دولت برای غزه استفاده نکند و همچنین دست خود را در تجاوز به این سرزمین باز بگذارد ، نوار غزه را به عنوان «کیان دشمن» خطاب کرد. این عبارت مجعول هیچ سابقه ای در حقوق و روابط بین الملل ندارد و معنای آن است که فلسطینی های ساکن غزه دشمن اسرائیل هستند و این رژیم می تواند هر اقدام خصمانه ای را علیه آنها انجام دهد.



حزب اراده ملت ایران در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: از مجامع بین المللی ، خصوصا شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که به وظیفه اصلی خود در حفظ صلح و امنیت بین المللی در خصوص جنایات جنگی صورت گرفته در غزه و نقض آشکار قواعد و حقوق بین الملل بشردوستانه و استفاده از حتی سلاح های غیر متعارف علیه غیر نظامیان غزه در طول چند روز گذشته، عمل نماید.



در پایان این بیانیه آمده است: ما روز جهانی قدس را فرصت مناسبی برای اعلام انزجار جهانی علیه هرگونه ظلم و ستم بر انسان ها در هرگوشه از جهان به ویژه در فلسطین وغزه مظلوم دانسته و از همه انسان های با وجدان می خواهد هرچه فریاد دارند بر سر بیداد بیدادگران بکشند.



حزب همبستگی: محکومیت انتساب شعار جعلی ˈ نه غزه و نه لبنانˈ به اصلاح طلبان



همچنین حزب همبستگی ایران اسلامی در بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از اعمال تروریستی رژیم منفور صهیونیستی و حامیان آن، از همه آحاد ملت های حق طلب و آزادیخواه جهان و به خصوص مردم شریف و مومن ایران اسلامی جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.



در این بیانیه آمده است: با گذشت 35 سال از تدبیر حکیمانه وراهبردی معمارکبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، امروزآزادی قدس شریف و نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم تروریست واشغالگر اسراییل نه تنها دغدغه جهان اسلام و محور وحدت امت اسلامی بلکه یک آرمان ومطالبه جهانی است که حکایت از دوراندیشی آن پیر فرزانه در ایجاد موج خروشان حق طلبی و مبارزه همیشگی با استکبار و استعمار دارد.



این بیانیه می افزاید: روز جهانی قدس امسال درحالی فرا می رسد که چشمان اشکبار زنان وکودکان فلسطینی ملتمسانه یاری مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به انتظار نشسته ودیدگان جهانیان متحیرانه فجیع ترین نسل کشی و غیرقابل باورترین جنایات صهیونیست ها را همراه با سکوت مرگبار مدعیان دروغین حقوق بشر نظاره گر است.



حزب همبستگی ایران اسلامی همچنین در این بیانیه آورده است: آتش افروزی های رژیم جعلی وغاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه و جنایات وحشیانه تروریست ها در سوریه و عراق که با حمایت جبهه استکبار وهمراهی کشورهای مرتجع منطقه همراه شده، روز قدس امسال را متمایز از سال های گذشته به نمادی برای برائت همه جهانیان و نه تنها مسلمانان از نظام سلطه و استعمار واستکبار جهانی و مولود نامشروع آن یعنی رژیم منفور صهیونیستی تبدیل کرده است.



حزب همبستگی ایران اسلامی همچنین با توجه به تحولات منطقه ای و با تاکید بر اهمیت صد چندان روز قدس امسال و ارج نهادن به میراث گرانقدر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اسلامی از همه آحاد مردم خداجوی ومومن ایران اسلامی دعوت کرد تا روز جمعه سوم مرداد ماه، همگام و هم صدا با سایر مسلمانان و آزاداندیشان جهان در راهپیمایی روز قدس حضور یابند وبا خلق حماسه ای دیگر با اعلام انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آن، التیام بخش زخم های مردم مظلوم فلسطین باشند.



در پایان این بیانیه آمده است: اعضای این حزب ضمن محکوم کردن انتساب شعار جعلی ˈ نه غزه و نه لبنانˈ به خیل عظیم اصلاح طلبان، همچون همیشه حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس را بر خود فرض دانسته و همه اصناف، احزاب، گروه ها وتشکل های سیاسی و غیر سیاسی را به پیوستن به دریای خروشان مقابله با استعمار و استکبار جهانی فرا می خوانند.

جامعه اسلامی مهندسین:تا نصرت قریب ملت فلسطین بر آل‌صهیون در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم ماند

جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای از همه مردم ایران صرف نظر از هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی دعوت کرد با حضور خود در جای جای کشور عزیزمان ایران ظرفیت بزرگ اثرگذاری جهانی خود را به نمایش بگذارند و تاکید کرد  بتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی، سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی و طراحی جبهه ضدسلطه در جهان بود و انشاالله تا تحقق کامل آرمان آزادی فلسطین استمرار خواهد داشت.

جنایات‌ و قساوت‌های بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و فریادتظلم‌خواهی و استمداد فلسطینیان مظلوم از ملت‌های آزاده ،که در طی هفته‌های اخیر باحمله وحشیانه در پیمحاصره طولانی و غیر انسانی مردم غزه و با حمایت‌های پیدا و پنهان نظام سلطهشدت و افزایش یافته ، مسئولیت آحاد مردم و ملت‌های مسلمان را در همگامی با مردم فلسطین علیه رژیم غاصب و منفور صهیونیستی افزون نمودهاست.



این بیانیه اضافه می‌کند:دیگر زمان آن فرارسیده است که ملت های مسلمان در برابر حکام وابسته‌ای که به نام ملت های خود هم پیاله سلطه گران و دشمنان وحدانیت و انسانیت شده اند به پا خیزند و به وظیفه اسلانی و انسانی خویش عمل نمایند.

دعوت انجمن اسلامی جامعه‌ی پزشکی ایران از مردم برای شرکت در راهپیمائی روز قدس

انجمن اسلامی جامعه‌ی پزشکی ایران با صدور بیانیه ای ضمن محکومت جنایات رژیم صهیونیستی آورده است : "روز قدس، روز حمایت از مردم فلسطین در برابر تجاوز و ظلمی چهل و پنج ساله است که به صورت برنامه ریزی شده و سازمان یافته از سوی نظام استکباری غرب و به وسیله رژیم غاصب اسرائیل در منطقه جریان دارد. در این روز مسلمانان جهان در حمایت از ملت فلسطین به صحنه می آیند تا افشاگر چهره کریه رژیم اشغالگر قدس و حامیان بین المللی آن باشند.روز قدس امسال مصادف شده است با دور جدیدی از حملات گسترده‌ی نظامیان صهیونیست ، از زمین و هوا، به مردم بی پناه غزه که در برابر چشم جهانیان قربانی می شوند اما سرافرازانه ایستاده اند و هیمنه‌ی نظامی اسرائیل را به چالش کشیده اند.مرگ و ایستادگی، غم و غرور چهره‌ی امروز سرزمین غزه در برابر چشم جهانیان است. در طرف مقابل قدرت و استیصال، جنایت و بی حاصلی چهره‌ی سردمداران جنایت پیشه‌ی اسرائیل است و این دوگانه ها تداوم همان شعار جاودانه‌ی حماسه‌ی خون و قیام است که: خون بر شمشیر پیروز است."

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: ملت ایران در این روز فارغ از هر اختلافی به آرمان قدس می اندیشد و بر همه است تا موجبات شرکت گسترده مردم را در راهپیمائی این روز فراهم آورند. از این رو پیشنهاد می شود که خطیب جمعه‌ی روز قدس فردی آشنا با موضوع قدس بوده و بتواند شرایط بغرنج فلسطین را برای ملت تشریح و پیام ملت ایران را برای جهانیان بازگو کند. امیدواریم با تقاضا و دعوت از آیت الله هاشمی رفسنجانی، که از دیر باز به آرمان قدس پرداخته و خطیب نام آشنای روزهای قدس بوده است، برای ایراد خطبه و اقامه‌ی نماز در این روز و قبول این دعوت از جانب ایشان بر شکوه راهپیمائی این روز افزوده گردد.

 

 


4310990
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره 5 اعلام کرد هیچگونه نماد، اوراق و آثار تبلیغاتی نباید در محل شعب اخذ رای و اطراف آن وجود داشته باشد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» مردم کشور در 15 استان برای انتخاب باقیمانده کرسی های مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رای می روند.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» مرحله ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در 15 استان برای تعیین تکلیف 45 کرسی مجلس دوازدهم آغاز شده است؛ گزارش تسنیم از رخدادهای امروز را در این گزارش می خوانید.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» سرلشکر موسوی در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت ناوگروه 86 تاکید کرد: خشنودی مردم شریف از این رویداد عزت آفرین در افزایش آمادگی ها و تحقق اصل بازدارندگی، بالاترین پاداش دریادلان ارتش محسوب می شود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» جبهه پایداری انقلاب اسلامی از آحاد مردم برای شرکت در دوم انتخابات مجلس دعوت بعمل آورد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی شورای نگهبان گفت: در کل حوزه ها با حدود 40 هزار ناظر همکاری داریم که وظیفه نظارت بر انتخابات را برعهده دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گروسی گفت: به علت چالش‌های سیاسی از همکاری دانشمندان هسته‌ای ایران و جهان محروم شده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق بر تقویت همکاری‌های دوجانبه و توسعه اقتصادی تأکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان انرژی اتمی درباره پیشرفت‌های انرژی اتمی کشورمان توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار سلامی گفت:رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود و هم از امنیت کشور‌های اسلامی دفاع کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است