استانی 11:58 - 12 بهمن 1393
18 بهمن‌ماه جاری صورت می‌گیرد
بخشدار مرکزی اقلید از بهره‌برداری از 11 پروژه اجرایی در بخش مرکزی این شهرستان در 18 بهمن‌ماه جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 11 پروژه اجرایی در بخش مرکزی اقلید

ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به روکش آسفالت دو کیلومتری روستای آب‌باریک با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد ریال اظهار داشت: ساختمان دهیاری آب‌باریک در زمینی به مساحت 500 مترمربع با زیربنای 160 مترمربعی و اعتبار 800 میلیون ریالی و خانه عالم این روستا در زمین 110 مترمربعی و با اعتبار 400 میلیون ریالی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پیگیری شورای اسلامی و دهیاری روستای نظام‌آباد و بخشداری مرکزی توسط نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و مساعدت مدیریت برق فارس و اقلید عنوان داشت: شبکه روشنایی بلوار مرکزی این روستا بااعتباری بالغ‌بر 200 میلیون ریال اجراشده که در 18 بهمن‌ماه جاری با خرید پایه‌های روشنایی به مبلغ 250 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری و مشارکت مردمی بهره‌برداری می‌شود.

بخشدار مرکزی اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از 11 پروژه در 18 بهمن‌ماه جاری در بخش مرکزی این شهرستان بیان داشت: افتتاح روکش آسفالت محور اقلید به سده، روکش آسفالت روستای آب‌باریک، ساختمان دهیاری آب‌باریک و کافتر، خانه عالم آب‌باریک، آبیاری تحت‌فشار دشت نمدان، شبکه روشنایی بلوار مرکزی نظام‌آباد، ناحیه صنعتی خنجشت، خط شبکه گازرسانی دهستان خنجشت و چشمه رعنا و... پروژه‌های اجرایی بخش مرکزی است که در دهه فجر امسال بهره‌برداری خواهد شد.


5748846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است