وبگردی 00:55 - 30 شهریور 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
چگونه خطای یک نفر آبروی یک ملت را می‌برد، دلیل شکست همه‌پرسی استقلال اسکاتلند، آموزش زنان عراقی برای مبارزه با داعش+تصاویراز مهم‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی کشور است.

چگونه خطای یک نفر آبروی یک ملت را می‌برد/ دلیل شکست همه‌پرسی استقلال اسکاتلند/ آموزش زنان عراقی برای مبارزه با داعش+تصاویر

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز شنبه 29/06/1393 می‌آید:

* هراس سعودی‌ها از واگذاری پرونده عربستان به سرلشکر سلیمانی

سعدالله زارعی، کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به خبرسازی رسانه‌های سعودی درباره سرلشکر سلیمانی به دفاع پرس گفت: سعودی‌ها بسیار نگران‌اند که با شروع تحولات در یمن و احتمال افزایش مخالفت‌ها در عربستان پرونده عربستان به سردار سلیمانی واگذار شود.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* واکنش خطیب مسجد الحرام به شایعه جابجا کردن قبر پیامبر(ص)

پایگاه خبری در خبری شبکه العالم نوشت: خطیب جمعه مسجد الحرام، شایعات مربوط به تلاش برای جابجا کردن بارگاه پیامبر اکرم(ص) را ادعا و افتراهایی ناروا اعلام کرد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* آموزش زنان عراقی برای مبارزه با داعش+تصاویر

سایت فرارو با انتشار تصاویری نوشت: یک پادگان نظامی در منطقه شمال سلیمانیه مشخصاً آموزش نظامی زنان پیشمرگه را بر عهده دارد و هم‌اکنون زنان داوطلب را برای مبارزه با نیروهای داعش آماده می‌کند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* فعالیت عوامل فتنه زیر پرچم مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!

سایت فرهنگ نیوز در گزارشی نوشت: بحثی که فارغ از اقدام خلاف قانون وزارت ارشاد در دخالت مستقیم در فیلترینگ سایت‌ها حساسیت منتقدان را برانگیخته، فیلترینگ گزینشی است که هیأت نظارت بر مطبوعات در پیش گرفته است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* چگونه خطای یک نفر آبروی یک ملت را می‌برد

تابناک در گزارشی نوشت: در هفته‌ای که سپری شد، بدترین خبر ممکن درباره عملکرد ورزش ایران در بازی‌های آسیایی نه درباره متن بازی‌ها بلکه درباره حواشی این رویداد بود که ابعادش به سرعت از جنبه‌های ورزشی فراتر رفت و به تیتر برخی از رسانه‌های بین المللی بدل شد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* حساب و کتاب دقیق یک مفتی تکفیری از آمار «حور العین» برای داعشی‌ها!

خبرگزاری ابنا نوشت: یکی از مفتیان سودان که مبلغ اندیشه‌های تکفیری است، می گوید: کسی که به دست آمریکایی‌ها کشته شود، 144 حور العین نصیبش می‌شود و شفاعت خداوند شامل حال 140 تن از خانواده و بستگانش خواهد شد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* خطرناک‌ترین داعشی استرالیا کیست+تصاویر

همچنین ابنا در مطلب دیگری خبر داد: در یک عملیات گسترده علیه هسته‌های داعش در استرالیا، توطئه‌چینی اعضای گروه تروریستی داعش برای کشتار در یک مکان عمومی خنثی و 15 تن بازداشت شدند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* علی‌رام نورایی: اولویتم فیلم‌های «دفاع مقدس» است

علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: معتقدم سینما و تلویزیون با پتانسیل‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و انسانی فراوانی که دارد، می‌تواند در ژانر «دفاع مقدس» آثار فاخری در سطح جهانی تولید کند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* تصاویر منتخب/ از قوی‌ترین پرچمدار آسیا تا بستنی خوری نمایندگان

جالب‌ترین تصاویر منتشرشده هفته گذشته را اینجا بخوانید.

* دلیل شکست همه‌پرسی استقلال اسکاتلند/ چند روایت هولناک درباره آب/ هشت ابزار وحشتناک شکنجه در تاریخ بشر+عکس

بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» روز شنبه را اینجا بخوانید.

مطالب فوق مربوط به سایر رسانه ها می باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را باز نشر کرده است.


4757459
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پیام‌هایی که از رویاهای خود دریافت می‌کنیم. نمادها یا کهن الگوهای اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام ها توجه می کنیم، مسیر تکامل روح خود ر...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل آمریکا با تاکید بر این‌که این تحولات و اصل داستان اعتراضات دانشجویی، واقعیت آمریکا بدون روتوش را نشان می‌دهد،‌ گفت البته اعتراضات بر سیاست حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها تاثیری ندارد، اگرچه بایدن گاهی اوقات حرف‌های دو پهلو می‌زند...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ابعاد گسترده ناشی از استفاده عراق از سلاح‌های شیمیایی، به تدریج توجه افکار عمومی را به خود معطوف کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کبد مسئول جریان روان احساسات، انرژی و خون است هنگامی که کبد به درستی کار می‌کند، احساسات متعادل می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تعیین مرزهای سالم در روابط چیزی است که اکثر ما هنگام بزرگ شدن آن را یاد نگرفته ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شکست سخت نظامی صهیونیست‌ها در برابر ایران در شرایطی رقم خورد که به اذعان فرماندهان نظامی کشورمان در این عملیات نسل دوم و سوم توانمندی موشکی ایران به کار گیری شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در گفتگو با حجت الاسلام سیدعلی بطحائی، فرقه‌شناس و پژوهشگر جریان‌های اسلامی معاصر راهبرد‌های فرا راه آینده جبهه نرم فرهنگی بررسی شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نگهداری اشتباه از پیاز و سیر باعث جوانه زدن آنها می‌شود، از این رو برای جلوگیری از این مساله باید روش‌های صحیح برای نگهداری آنها به کار ببرید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مروری بر زندگی جهادی سردار شهید سیدمحمد حجازی در کلام هم رزمانش را از نظر می‌گذرانید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است