ورزشی 05:10 - 07 شهریور 1393
تارتار:
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است از نظر فنی اختلافی بین تیم او و استقلال وجود ندارد.

از نظر فنی با استقلال هم‌سطح هستیم
به گزارش افکارنیوز، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و گسترش فولاد تبریز با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و هفته دولت اظهار داشت: این بازی هم مثل تمام بازی‌ها سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. در چند هفته گذشته نتایج غیرقابل تصوری دیده‌ایم و سپاهان که ۳ بازی هفته اولش را پیروز شده بود مقابل نفت شکست خورد و همان تیم نفت بازی را به سایپا واگذار کرد. از طرف دیگر سایپا بازی را با اختلاف بسیار کمی به استقلال باخت و این نتایج نشان می‌دهد که به هیچ وجه بازی آسانی وجود ندارد.



وی با اشاره به دیدارهای برگزار شده استقلال و گسترش فولاد افزود: آمار بازی‌هایی که ما و استقلال برگزار کردیم نشان می‌دهد که بازی‌های مشابهی داشتیم. هم ما و هم استقلال توانسته‌ایم برابر پیکان به پیروزی برسیم و هر ۲ تیم نیز برابر سپاهان شکست خورده‌ایم. هم ما و هم استقلال مقابل سایپا و استقلال خوزستان بازی کردیم که ما با وجود میهمان بودن مساوی گرفتیم و استقلال نیز با اختلاف خفیفی در این بازی پیروز شده است.



سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که اختلافی بین ما و استقلال نیست و از نظر فنی تقریبا هم سطح هستیم و ۲ تیم با یکدیگر برابری می‌کنند. البته با توجه به بازیکنانی که استقلال دارد کار ما برابر این تیم و امیر قلعه نویی که کارنامه درخشانی دارد و بهترین مربی استقلال بوده، سخت خواهد بود.



تارتار با بیان اینکه برای آماده شدن زمان کافی را در اختیار نداشته، اظهار داشت: خدا را شکر با وجود اینکه بین ۲ بازی ما زمان کمی بود اما تمرینات خوبی را انجام دادیم و بچه‌ها همگی با روحیه و باانگیزه هستند. من به آنها افتخار می‌کنم و بازیکنانم زمانی‌که زا زمین خارج می‌شوند انرژی در بدن آنها وجود ندارد و با تمام توان در بازی حاضر می‌شوند. من در این ۲۵ سالی که به عنوان بازیکن و مربی در فوتبال بودم تاکنون تیمی به این یکدستی ندیده‌ام.



وی در پایان درباره غایبان تیمش در دیدار برابر استقلال عنوان کرد:‌ خوشبختانه در این بازی محرومی نداریم اما حمید جوکار که از بهترین بازیکنان این فصل ما محسوب می‌شود، مصدوم است و وی را در اختیار نداریم. امیدوارم مصدومیت وی حاد نباشد و بتواند زودتر به تیم ما اضافه شود.

4590126
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است