سیاسی 17:32 - 05 شهریور 1393
سازمان بسیج عشایری به مناسبت پیروزی مردم غزه در جنگ 51 روزه پیامی صادر کرد.

سازمان بسیج عشایری پیروزی مردم غزه در جنگ 51 روزه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج عشایری به مناسبت پیروزی مردم غزه در جنگ 51 روزه پیامی صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی: «تا همین جای کار هم، دشمن متجاوز مانند سگ از کاری که کرده پشیمان شده است و بدنبال آتش بس است، و این از نشانه های پیروزی مقاومت است.»

آفرین بر شما و خداقوت بر این زنان و کودکان غزه که با مقاومت و صبر و توکل خود توانستند هیمنه پوشالی رژیم کودک کش را درهم بشکنند و به جامعه جهانی ثابت کنند که امروز، خانه لرزان عنکبوت از هر زمان دیگری لرزان تر و اتحاد و روحیه و مقاومت از هر زمان دیگر محکم تر است. اعتراف رسانه های صهیونیست فقط در زمینه شلیک 5000 موشک در 50 روز فقط گوشه ای از این واقعیت است.

این پیروزی در چارچوب تحقق بخشی از مطالبات اساسی ملت فلسطین به دست آمد که اگر مقاومت نبود، هرگز محقق نمی شد این پیروزی دستاورد دیگری در مسیر مبارزه با دشمن صهیونیستی است و مقدمه ای برای تحقق پیروزی های مهم بیشتر خواهد بود.

سازمان ملل و مجامع جهانی نیز طبق معمول، عدم کارایی خود را نشان دادند و ملت‌های مسلمان باید بدانند که این نهاد‌ها تنها ابزاری برای به زیر سلطه کشیدن ملت‌های دنیاست و کارایی آنان تنها توجیه جنگ طلبی‌ها و غارت گری‌های غرب و در درجه ی اول آمریکاست. همان گونه که در این ماجرا نیز مجامع جهانی فقط از حمله موشک‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی نام بردند و آن را محکوم کردند.

گویی صد‌ها شهید و زخمی مردم غزه در چشم آنان انسان نبودند و آقای دبیر کل باز هم رفوزه شدی در دبیری خودت.

سازمان بسیج عشایری به نمایندگی از خیل عظیم عشایر گوش به فرمان مولا و مقتدای خود، ضمن تاکید بر استمرار حمایت خویش از مقاومت مردم فلسطین و با آرزوی علو درجات برای شهدای حملات ظالمانه رژیم کودک کش به نوار غزه و طلب شفای عاجل برای مجروحان، با خانواده‌های شهدا و مجروحان از حملات اخیر ابراز همدردی می‌کند و یقین دارد که این پیروزی، مقدمه و بشارتی برای آزادسازی نهایی همه سرزمین‌های اشغالی از جمله قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیسم خواهد بود و حمایت خود را با برپایی رزمایش بزرگ بسیجیان عشایر و اقوام در حمایت از مردم غزه و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله ) در تسلیح کرانه باختری اعلام می دارد.


4581677
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محبی نجم آبادی گفت: باید با تهاتر و استفاده از ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است