اقتصادی 11:52 - 05 آذر 1393
معاون بازرگانی ایران‌ایر گفت: در برخی فرودگاه‌های اروپا کوچک‌ترین خدمات معمول هم به هواپیماهای ایرانی ارائه نمی‌شود در حالی که بسیاری از ایرلاین‌های اروپایی در فرودگاه‌های ایران سوخت‌گیری کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

فرودگاه اروپایی به هواپیمای ما یک جک برای تعویض لاستیک نداد

به گزارش عرش نیوز:محمدرضا خوشنویسان در مراسم افزایش پروازها میان ایران و آلمان اظهار داشت:‌ شرکت‌های هواپیمایی در دنیا، موضوع رقابت را به همکاری و رفاقت تبدیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: معتقد هستیم ایرلاین‌هایی که به جای همکاری با یکدیگر فقط رقابت می‌کنند منفعتی نمی‌برند و نمی‌توانند موفقیت کسب کنند.

معاون بازرگانی ایران‌ایر اظهار داشت: از طرف شرکت هواپیمایی هما همکاری خود را با تمام ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌هایی که در ایران پرواز برقرار کرده‌اند اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایران‌ایر از برخی مشکلات رنج می‌برد، گفت: چندی پیش یکی از هواپیماهای ایران‌ایر در یکی از فرودگاه‌های اروپا لاستیک خود را هنگام فرود از دست داد، اما ما در این فرودگاه حتی از گرفتن یک جک هم محروم شدیم و این در حالی بود که لاستیک اضافه هواپیما را با خود به همراه داشتیم.

خوشنویسان ادامه داد: با وجود چنین ناعدالتی‌هایی در حق هواپیماهای ایرانی در فرودگاه‌های اروپا، ‌هما بهترین خدمات را به ایرلاین‌های خارجی در ایران ارائه می‌دهد اما خود خدمات چندانی در فرودگاه‌های اروپایی دریافت نمی‌کند.

معاون بازرگانی ایران‌ایر با تاکید بر اینکه ایران‌ایر اهل مقابله به مثل نیست،‌ افزود: در همین فرودگاه‌های ایران شرکت‌های هواپیمایی نظیر لوفت‌هانزا و الا‌یتالیا به وساطت مدیرعامل ایران‌ایر در فرودگاه‌های ایران سوختگیری کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران چندی پیش با نمایندگان ایرباس و بوئینگ جلساتی داشت، اینجانب به یکی از نمایندگان کمپانی بوئینگ گفتم‌ با وجود آنکه 30 سال است ما تحریم هستیم و قطعات از دریافت نمی‌کنیم اما خلبانان ‌و کارشناسان ایرانی به قدری تبحر دارند که اجازه ندادند 30 سال نام بوئینگ در ایران خدشه‌دار شود و آنها باید افتخار کنند که با وجود ارائه هیچگونه خدماتی به هواپیماهای ما، خلبان‌های ایرانی اجازه ندادند کوچکترین حادثه‌ای رخ دهد و ارزش این برندها خدشه‌دار شود.

معاون بازرگانی ایران‌ایر تاکید کرد: زمینه رشد در ایران بسیار فراهم است اما غرب باید دست از لجاجت بردارد تا بتوانیم در عرصه دنیا خود را ثابت کنیم.



منبع:فارس


5274974
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و در صورت پرداخت تسهیلات ساخته می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و بارش های رگباری، سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی از امکان جبران خلاء عملکردی در دامداری‌ها با استفاده از خوراک کامل دام خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه‌ریزی‌ها، ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ در راستای تعدیل قیمت در بازار باید صادر شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق مصوبه شورای عالی مسکن، ثبت آگهی ملکی در سکو‌های اینترنتی منوط به احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر آمار‌های اعلامی سالانه ۲۰ درصد خروج ارز مربوط به واردات کالا‌های اساسی است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم کشت قراردادی و خودکفایی محصولات اساسی، میزان واردات کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: صدور پروانه های ساختمانی در متوسط مدت زمان ۶ماه صادر می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است