بین‌الملل 10:00 - 09 مهر 1399
بعد از آن که جو بایدن در بخشی از اولین مناظره انتخاباتی خود با دونالد ترامپ طی اوایل امروز چهارشنبه به ترامپ به خاطر پریدن در میانه صحبت‌هایش گفت "خفه میشی مرد؟" کمپین انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات شروع به فروختن تی شرت‌های تبلیغاتی حاوی این جمله کرده است.

فروش تی‌شرت‌های "خفه می‌شوی مرد" از سوی کمپین بایدن

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، فروشگاه وابسته به کمپین بایدن این تی‌شرتها که روی آنها جمله مذکور همراه با تصویر یک دونالد ترامپ ناراحت کار شده را در حالی که مناظره اول در سه شنبه شب به وقت آمریکا در جریان بود شروع به فروختن کرد. قیمتی که کمپین این معاون رئیس جمهور سابق آمریکا برای این تی شرتها تعیین کرده ۳۰-۳۳ دلار است.

دونالد ترامپ در جریان اولین مناظره انتخاباتی با جو بایدن دموکرات چندین بار به میانه صحبتهای او پرید و رقیب دموکرات او نیز این تاکتیک را چند بار علیه ترامپ متقابلا به کار برد. در این مناظره یک ساعت و نیمه لحظات پرتنشی نیز به وجود آمد که طی آنها نامزدها مکررا وسط حرفهای هم حرف می‌زدند یا به دنبال قطع زمان صحبت طرف رقیب بودند.

فروختن تی شرت همراه با جملات به یادماندنی از یک مناظره اقدامی بود که سناتور کامالا هریس، نامزد فعلی معاونت بایدن برای ریاست جمهوری در زمان رقابت مقدماتی دموکراتها و بعد از مناظره با این معاون رئیس جمهور سابق استفاده کرد.

هریس و بایدن در مناظره ژوئن ۲۰۱۹ با یکدگیر بر سر یکی از مسائل مورد اختلافشان درگیری پیدا کردند، آن لحظه تبدیل به پربیننده‌ترین لحظه آن مناظره شد.

انتهای پیام


10741348
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از حمله پهپادی و موشکی به اهداف اسرائیلی در خلیج عدن و فلسطین اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است