فرهنگی‌هنری 23:49 - 05 اسفند 1395
گروه ستاره قطبی «پلاریس» 5 اسفندماه با چهار خواننده به روی صحنه رفتند و قطعاتی به زبان‌های فارسی، هندی، انگلیسی، فرانسوی و همچنین گویش‌های کردی، ترکی و لری اجرا کردند.

«شعله» در تالار وحدت به صحنه رفت

به گزارش ایسنا، بهار ایلچی - سرپرست گروه - در این اجرا بیان کرد: روی صحنه بودن بهترین تجربه و لحظات زندگی ماست و امیدواریم امروز تالار وحدت را منفجر کنیم. خواهش می کنم با مسئولان تالار وحدت همکاری کنید زیرا ما سختی های بسیاری کشیدیم تا به اینجا رسیدیم. اگر عکسی از اجرا بیرون برود دیگر نمی توانیم کارمان را ادامه دهیم، پس اگر متوجه شدید کسی در حال عکس گرفتن یا فیلم گرفتن است حراست سالن را در جریان بگذارید.

او ادامه داد: تمرینِ ساز بسیار دشوار است. پس، از بچه هایی که موسیقی کار می کنند حمایت کنید. ما از پدر و مادرهایمان متشکریم که این شرایط را برای ما به وجود آوردند اما حیف که پدرانمان اینجا نیستند. ما که امروز اینجا ایستاده ایم با سختی ها جنگیدیم تا پرچم همه خانم های ایرانی را بالا ببریم.

سرپرست گروه در بخش دیگری از اجرا بیان کرد: ما در زمینه تبلیغات بسیار محدودیت داریم و از شما می خواهیم به هر طریقی که می توانید صدای ما را به گوشه گوشه کشورمان برسانید.

ایلچی با اعلام اینکه چهار نماینده مجلس در این اجرا حضور دارند، از آنها خواست تا کمک کنند این گروه کارشان را به شهرهای دیگر گسترش دهند.

او با بیان اینکه به زودی آموزشگاه تخصصی موسیقی راه اندازی خواهند کرد، گفت: اکثر اعضای گروه ما بین 17 تا 19 سال هستند و کیانیا کرمانیان خواننده انگلیسی و فرانسوی نیز 16 ساله است.



در این کنسرت آهنگ هندی فیلم های «سنگام» و «شعله» و «rolling in the deep»  از جمله معروف‌ترین آهنگ‌های اَدل - خواننده انگلیسی -  اجرا و با استقبال بسیار تماشاگران حاضر مواجه شد.

با آنکه ششمین جشنواره مد و لباس فجر در تالار وحدت در حال برگزاری است، کنسرت ویژه بانوان گروه «ستاره قطبی» نیز در این تالار اجرا شد. تماشاگران بعد از اجرا از لباس هایی که در سالن به نمایش گذاشته شده، بازدید کردند.  

لیلا بلوکات، بهاره کیان افشار، آناهیتا همتی و چهار نماینده زن در مجلس شورای اسلامی از جمله مهمانان این اجرا بودند.

مهشید مولایی (خواننده زبان هندی)، نگین رشیدی (خواننده زبان فارسی)، مینا دریس (خواننده فارسی، آذری و کردی)، کیانا کرمانیان (خواننده انگلیسی و فرانسوی)، سحر دزواریی (نوازنده درامز)، سپیده ایلچی (نوازنده گیتارباس)، مهرناز دبیرزاده (نوازنده پرکاشن)، آرمیتا فهیمی (نوازنده گیتار الکتریک)، پرنا کوه گیوی (نوازنده گیتار اسپانیش)، آوا منبری (نوازنده کیبورد)، پگاه ابراهیم (نوازنده ویلن)، سارا پارسایی (نوازنده فلوت)، ثمیلا تحولداری (نوازنده ساکسیفون)، شانیا شهریاری (نوازنده ترومپت) و همچنین بهار ایلچی (سرپرست گروه و نوازنده پیانو) گروه «ستاره قطبی» را روی صحنه تالار وحدت همراهی کردند.

پوریا پیرزاده تنظیم کننده قطعات و علی افشار تهیه‌کننده این کنسرت بود.

انتهای پیام


8849012
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است