استانی 05:58 - 02 مرداد 1393
مدیر کمیته امداد تالش خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تالش از اطعام نیازمندان این نهاد در چهار بخش این شهرستان خبر داد.

اطعام نیازمندان کمیته امداد در 4 بخش تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، ایرج علیزاده شامگاه چهارشنبه در جریان برپایی مراسم اطعام مددجویان این شهرستان اظهار کرد: در چهار بخش تالش مددجویان و یتیمان هر شب در ماه مبارک رمضان اطعام می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تالش اطعام نیازمندان را در بخش‌های اسالم، مرکزی، کرگانرود، حویق و مساجد روستاها ذکر کرد و گفت: خیران با کمک هیئت امنای مساجد این کار خیرخواهانه را به‌ عهده دارند.

وی با بیان اینکه تعداد 17 هزار نفر مددجو در قالب 8 هزار و 400 خانوار تالش زیر پوشش کمیته امداد هستند، ادامه داد: یک‌هزار و 27 نفر حامی، سرپرستی 550 یتیم این شهرستان را به‌عهده دارند.

این مسئول اجرای طرح محسنین را از برنامه‌های کمیته امداد تالش ذکر کرد و یادآور شد: در این طرح برای 40 یتیم حامی جذب کردیم.

وی از توزیع 2 هزار کیسه همیار مولا در تالش خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 50 کیسه به همراه 500 هزار ریال سبد کالا با مشارکت خیران به مددجویان به صورت نمادین درب منزلشان تحویل داده‌ایم.

علیزاده خواستار یاری فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پیشبرد اهداف کمیته امداد در اجرای طرح همیار مولا شد.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد سه شهرستان تالش، ماسال و رضوانشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه در رضوانشهر برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تالش تصریح کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

وی یادآور شد: توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد تالش در بخش کشاورزی با همکاری دستگاه‌ها در زمینه کاشت کیوی را به منصه ظهور می‌رسانیم و تالش در کاشت و برداشت کیوی قطب اصلی شناخته ‌می‌شود.

علیزاده طرح‌های خودکفایی را در زمینه بافت گلیم و... دانست و یادآور شد: مددجویان در این طرح از مزایایی مانند وام اشتغال و دفترچه بیمه تامین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

به گفته وی، مددجویان در طرح مذکور می‌توانند در زمان بازنشستگی از مزایای این دفتر چه در شرایط بیماری و مستمری بهره‌مند شوند.


4312682
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است