اجتماعی 04:37 - 07 شهریور 1393
رییس نساجی هلال ایران از انتخاب این شرکت به عنوان تأمین کننده ملزومات امدادی از سوی سازمان ملل برای نخستین بار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ذوالفقار یزدان مهر رییس نساجی هلال ایران در نشست خبری امروز خود که در کارخانه نساجی هلال ایران در خوانسار برگزار شد با اعلام مطلب فوق افزود: از سه ماه گذشته نساجی هلال ایران برای نخستین بار در لیست تأمین کنندگان اصلی سازمان ملل قرار گرفت که تعداد شرکت‌ کننده‌های عضو این لیست بسیار محدود است این انتخاب در راستای استانداردسازی‌ها در تولید، تأمین و کیفیت محصولات بوده است.

 

رییس صنایع نساجی هلال ایران در ادامه با اشاره به دریافت گواهی‌نامه ایزو 9001 و 9002 مدیریت کیفیت را از مؤسسه BQS آلمان  بیان داشت: رسیدن به جایگاه اول خاورمیانه در تولید و تأمین ملزومات امدادی از اهداف مهم ما در این راستااست به این منظور رسیدن به عنوان برند اول خاورمیانه در تولید و تأمین ملزومات امدادی آینده پیش رویی است که تا سال 97 برای رسیدن به چنین جایگاهی برنامه‌ریزی کردیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: اگر چه شرکت نساجی هلال از نظر وسعت در جایگاه نخستی قرار دارد ولی برای رسیدن به جایگاه اول در تنوع و کیفیت محصولات به برنامه‌ریزی‌های بیشتری نیاز دارد.

 

یزدان‌مهر در ادامه افزود: هم اکنون کارخانه‌های نساجی هلال ظرفیت تولید 500 ست خواب و همچنین تولید هزار و 200 تخته پتو را داریم.

 

رییس نساجی هلال ایران با بیان اینکه رسالت اصلی ما تولید ملزومات امدادی است گفت: یکی از اقداماتی که در زمان حاضر صورت گرفته رسیدن به استانداردهای مدنظر صلیب‌سرخ است به طوری که توانستیم 100 هزار تخته پتو سفارش صلیب سرخ را زودتر از موعد نیز تحویل دهیم.

 

صنایع نساجی هلال از کشورهای مختلف چون عراق، افغانستان، تاجیکستان مشتریانی دارد که ملزومات امدادی متناسب با نیاز با درخواست خود آن کشورها تولید و ارسال می‌شود.

 

وی در خصوص ارتقای کیفیت محصولات به اقدامات اصلاحی اشاره کرد و بیان داشت: با آموزش تخصصی به کارکنان ایجاد دو واحد آموزشی به نیروی انسانی اعزام گروه‌های کارشناسی به کارخانجات مختلف با هدف افزایش دانش فنی و کسب تجربه گام‌های ارزنده‌ای در این راه برداشته‌ایم.

 

*همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در تولید چادرهای امدادی

 

رییس صنایع نساجی هلال ایران  در ادامه از همکاری باشرکت‌های دانش بنیان برای تهیه و تأمین ملزومات امدادی خبر داد و گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت‌های بنیان صورت گرفته زمینه برای تولید چادرهای با کیفیت بیشتر فراهم می‌شود که می‌توان از آن در تولید نایلون ضد سایشی که در تولید چمدان، شلوار و کفش استفاده می‌شود نام برد.

 

*ساماندهی مدل لباس‌های جمعیت

 

یزدان‌مهر در ادامه با اشاره به ساماندهی مدل لباس‌ها خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با وحدت رویه علاوه بر تولید پتوهای نمدی ست‌های خواب تولید شود.

 

انتهای پیام/




4590119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است