سیاسی 16:38 - 06 مرداد 1393
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه امارات بر ضرورت تحرک کشورهای اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و به خصوص ارسال کمکهای غذایی و دارویی به غزه و مداوای مجروحان تاکید کرد.

گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات در خصوص غزه

به گزارش  قدس آنلاین  به نقل از مهر، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه امارات بر ضرورت تحرک کشورهای اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و به خصوص ارسال کمکهای غذایی و دارویی به غزه و مداوای مجروحان تاکید کرد.

ظریف گفت: رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از شرایط محاصره، حمله همه جانبه فرصت طلبانه به غزه را انجام داده و برقراری آتش بس باید تامین کننده خواست مردم فلسطین به خصوص رفع محاصره از باریکه غزه و عدم تکرار حملات رژیم صهیونیستی باشد.

وزیر امور خارجه امارات در این گفتگو، ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاشها و تحرکات هماهنگ و مشترک کشورهای موثر منطقه توقف فوری تهاجمات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه صورت پذیرد.

در پی بحران اخیر و دور جدید حملات همه جانبه ارتش صهیونیستی به مردم بی دفاع و در محاصره غزه ، وزیر خارجه کشورمان روز یکشنبه در تماس تلفنی با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله ,بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد, ایاد مدنی دبیر کل سازمان همکاری اسلامی , کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی و همچنین وزرای خارجه عمان , کویت , قطر , ترکیه , مصر , ایتالیا , اردن , پاکستان , مغرب , سودان و الجزایر آخرین وضعیت شرایط بحرانی در غزه و همچنین راههای کمک به مردم بی دفاع غزه و متوقف کردن جنایات و حملات رژیم صهیونیستی گفتگو و تبادل نظر کرد و تحرک هرچه بیشتر جامعه جهانی بویژه کشورهای اسلامی برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی و جلوگیری از وقوع نسل کشی و فاجعه انسانی در غزه را مورد تاکید قرار داد.

 


4349333
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است