اجتماعی 10:26 - 05 آذر 1393
خرم آباد- ایرنا- به مناسبت سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان 'شکوه مقاومت' با حضور ، مسوولان شهرستانی،6 گردان در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختربرگزار وبسیجیان اقتدار و توان خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه پلدختر روز چهارشنبه در این همایش گفت: تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل(ره)یکی از برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با طرح بسیج مردمی نظام اسلامی را بیمه کرد.



حجت الاسلام 'علی محمد لروند' با بیان این که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود بر بصیرت و بصیرت افزایی در بین جوانان تاکید داشته اند افزود: تحقق اهداف نظام در گرو داشتن روحیه بسیجی است.



وی بسیج را نهادی ارزشی دانست و گفت: رمز ماندگاری بسیج، پاسخ به ندای 'هل من ناصرینصرنی' امام حسین(ع) است و بسیج همواره با اخلاص پشت سر ولایت گام بر می دارد.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: بسیج مجموعه ای ولایتمدار و ارزشی است و نیروی مقاومت بسیج در تمام صحنه های اجتماع با توکل بر خدا و با بصیرت حضور آگاهانه دارد.



سرهنگ 'محمد شریف نوریان' با بیان این که بسیج با قدرت خود، ترس و لرز را به جان دشمنان نظام اسلامی انداخته است افزود: بسیجی زمان شناس و تکلیف گرا است و اساس بسیج بر تفکر آن نهفته است و فرهنگ بسیج، فرهنگ پاسداری از ارزش هاست و در همین راستا باید فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها گسترش یابد.



وی گفت: حضور بسیج محدود به زمان و فصل خاصی نیست و علت ترس دشمنان از بسیج معنویت و قدرت بسیج است و این نهاد مردمی تاکنون همواره در میدان های مختلف حضور فعال و چشمگیر داشته و با پشتیبانی شایسته از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سهم به سزایی در بیداری اسلامی و امیدواری مستضعفان جهان داشته است.



فرماندار پلدختر در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی است و امروز نیروی دفاعی و آرمان های بسیج مردمی قابل مقایسه با هیچ نیروی نیست.



'قدرت اله ترابی نژاد' افزود: کار جهادی همراه با قصد قربت و رضایت خداوند، خستگی ناپذیری، عالمانه کار کردن، آگاهانه قدم برداشتن، عشق در انجام امور و اخلاص در عمل از ویژگی های بارز بسیجیان است .



وی گفت: بسیج به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی است و کارکرد بسیج کارکردی متنوع و نیروی آن برگرفته از ارزش های دینی و باورهای اعتقادی است.



وی افزود: بسیج ولایت مداری، شهادت طلبی، مردم داری و مردم یاری در واقع ارتش مردمی است که به خواست امام راحل شکل گرفته است.



7272/630

انتهای پیام /*


5274321
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار واسط عراق گفت: خواستار انتقال تجربیات تهران در حوزه شهری، فضای سبز و کشاورزی و بازیافت زباله به «واسط» عراق هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خدائیان گفت: سازمان بازرسی در حوزه‌های مالی منجر به بیش از ۲۸۸ هزار میلیارد تومان وصول و استرداد وجوه، شناسایی، جلوگیری از فرار مالیاتی و همچنین اخذ مالیات به نفع دولت شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» القاصی خواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین سازمان بازرسی و مجموعه قضایی این استان به منظور پیگیری گزارش‌های ارسالی و آسیب شناسی روند رسیدگی به آنها شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه (ش) با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: حدود ۱۰۰ هزار روانشناس در کشور نیاز است که به ازای هر هزار خانوار باید ۵ روانشناس داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: به دلیل بالا بودن هزینه دفاتر و مراکز افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگوی نیاز آنها نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط ۶ و ۷ مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی گزارشی از عملکرد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مجوز ترک تشریفاتی را ارائه کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است