اجتماعی 13:15 - 25 شهریور 1393
یزد- ایرنا- ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تفت روز سه شنبه تشکیل و برنامه های بزرگداشت این هفته تشریح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار تفت در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره همه ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: این دوران یکی از درخشان ترین بخش های دوران انقلاب اسلامی است که مردم شریف ایران عاشقانه به ولی فقیه خود لبیک گفته و با تمام وجود در برابر ظالمان و متجاوزان ایستادند.



محمود زارع با بیان اینکه دفاع در برابر ظالمان در همه جا وجود دارد گفت: دفاع هشت ساله ما برای این دفاع مقدس نامیده می شود که مبتنی بر ارزشها و اصول اسلامی،اخلاقی و انسانی بوده و افرادی این دفاع مقدس را خلق نمودند که عاشقانه و عارفانه لحظه به لحظه گوش به فرمان رهبر خود بوده و برای دفاع از هویت و فرهنگ جامعه اسلامی از جان و مال خود گذشتند.



وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دست اندرکاران آموزش و پرورش خواست تا فرصت تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را غنیمت شمرده و برای ترویج این فرهنگ و درک و فهم آن به نسل امروز از هیچ کوششی دریغ ننموده و هماهنگی لازم با بسیج و نیروهای نظامی برای اجرای برنامه های مختلف داشته باشند.



فرمانده سپاه ناحیه تفت هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و سرافرازان دفاع مقدس به برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت:جهت برگزاری برنامه های مختلف در مدارس با نیروهای بسیجی نشستهایی انجام و با هماهنگی آموزش و پرورش برنامه های فرهنگی خوبی در مدارس اجرا خواهد شد.



سرهنگ اصغر سلمانی رژه نیرهای مسلح و انتظامی،راهپیمایی خانوادگی در تفرجگاه دره گاهان،دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، مراسم کلنگ زنی استخر شنای سرپوشیده در تفت،همایش بزرگ دفاع مقدس با حضور 800 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دیدار فرماندهان پایگاههای مقاومت با فرماندار و... را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان برشمرد.



رییس اداره تبلیغات اسلامی تفت هم با بیان اینکه امروز یکی از وظایف همه مدیران و دست اندرکاران کشوری آشنایی نسل جدید با سلحشوری های دوران دفاع مقدس است گفت:نسل امروز باید با تمام وجود درک نماید که اگر این ایثار و شهادت و از خودگذشتگی جوانان دیروز نبود این آزادی و عزت برای آنها وجود نداشت.



حجت الاسلام محمدعلی متوسل افزود: بدنه عظیم آموزش و پرورش در راس همه مدیران باید این مقوله مهم را در مدارس جا بیندازند چرا که آگاهی از این مسائل می تواند جوانان امروز را نیز در احترام به ارزشهای دینی اسلامی تشویق نماید.ک/2



7547/ 650

انتهای پیام /*


4740154
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتا گفت: ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل و اوباش تولید محتوا می‌شد، مسدود و ۱۶۰۰ نفر هم دستگیر شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به ۶۲۲۳ نفر در سه استان سیل زده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای شهر تهران گفت: تا پایان سال‌جاری، بخشی از پروژه بزرگراه یادگار امام به پایان می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان حفاظت محیط زیست از عوامل سریال «نون خ» به دلیل توجه به مسائل محیط زیستی قدردانی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته ۷۲ هزار خودرو اسقاطی داشته ایم، شاید این تعداد امسال به ۳ برابر هم افزایش پیدا کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رفع اختلال و اعزام قطار‌های تندرو از ایستگاه گلشهر طبق برنامه زمانبندی خبرداد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است