وبگردی 00:49 - 11 شهریور 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
مرد استعفاهای دولت یازدهم، فیلمی دردناک از دفتر رئیس‌جمهور، ملزومات تسلیح کرانه باختری و یک سال تلاش برای بزک کردن آمریکااز مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور است.

مرد استعفاهای دولت/ ملزومات تسلیح کرانه باختری/ تلاش یک ساله برای بزک کردن آمریکا/ فیلمی دردناک از دفتر رئیس‌جمهور

گروه مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز دوشنبه 10/06/1393 می‌آید.

* مرد استعفاهای دولت یازدهم کیست؟

مجله مهر در گزارشی نوشت: کناره‌گیری محمدعلی نجفی از دبیری «ستاد هماهنگی اقتصاد دولت»، یک استعفای دیگر را در پرونده وی ثبت کرد تا یک رکورد جالب برای او به ثبت برسد؛ سومین استعفا در طول یک ‌سال.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* فیلمی دردناک از دفتر رئیس‌جمهور

سایت مشرق با انتشار فیلمی نوشت: عامل انفجار دفتر ریاست جمهوری، «مسعود کشمیری» عضو فعالِ فرقه تروریستی «مسعود رجوی» بود که در زمان انفجار، به عنوان «دبیر شورای امنیت ملی» شناخته می‌شد.

فیلم را اینجا مشاهده کنید.

 

* یک سال تلاش برای بزک کردن آمریکا

سایت رجا نیوز در گزارشی آورده است: پاسخ به این پرسش که چه جریان‌هایی باعث شدند تا این «آدرس غلط» در افکار عمومی بوجود بیاید که مذاکره با آمریکا رفع‌کننده مشکلات داخلی کشور است، نیازمند بازخوانی عملکرد رسانه‌های حامی دولت در یک سال گذشته است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* رحماندوست: رسانه‌ها پیگیر انتخاب «بی نظم‌ترین» نماینده مجلس باشند

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران ری، شمیرانات و اسلام شهر در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا تاکید کرد: هر جا که من را دعوت کردند برای حضور در مجمع، همایش و مراسمی از ابتدا شرط من این بوده که اگر ساعت کاری صحن علنی و کمیسیون مجلس با آن برنامه تداخل پیدا کند نخواهم رفت و مجلس در اولویت من خواهد بود.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* ملزومات تسلیح کرانه باختری

سایت دیدبان در مطلبی آورده است: مهمترین نیاز کرانه باختری برای تجهیز و مسلح شدن، اراده سیاسی و اعتقاد مسئولان به این مهم است، در همین رابطه مسئولان ایرانی و فلسطینی بایستی با همکاری و هماهنگی این ایده استراتژیک را پیگیری کنند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* کاهش 60 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن به پیمانکاران

سایت مسیرآنلاین جدول آماری پرداختی‌های طرح مسکن مهر توسط بانک مسکن به پیمانکاران به تفکیک ماه و در طول سال گذشته را منتشر کرد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* شیخ‌طادی: دور میز وزیر ارشاد باید جامعه‌شناس‌های اسلامی بنشینند

پرویز شیخ طادی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در گفتگو با پایگاه 598، عنوان کرد: متاسفانه کارشناسان علوم انسانی اسلامی در راس کار فرهنگی ما نیستند، باید دور میز وزیر ارشاد بیشتر از آنکه کارگردان باشد فیلسوف و جامعه‌شناس اسلامی بنشیند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

* کماندوی ساواک که مسئول آموزش رزمنده‌ها شد

سایت مؤسسه راهبردی دیده‌بان، مشروح سخنان عضو سابق ساواک را منتشر کرد. در بخشی از این اظهارات آمده است: یک‌بار ما را به فرودگاه مهرآباد فرستادند که یک شخصیتی را بیاوریم من گفتم که او موشه دایان است، ما او را که در آن دوره وزیر دفاع اسرائیل بود به کاخ شیان بردیم، حال چه خبری برای شاه آورده بود ما نمی‌دانستیم.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

*سانسور آمار واردات خودرو از سوی گمرک/ تی‌شرتی که صدای صهیونیست‌ها را درآورد/ عکس مداح مشهور در کنار شهید رجایی

بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر» روز دوشنبه را اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب فوق مربوط به سایر رسانه ها می باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن ها را باز نشر کرده است.


4623015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تلاش برای نجات گروگان‌های آمریکایی در ۲۴ تا ۲۵ آوریل (۵-۶ اردیبهشت) در قالب عملیات پنجه عقاب، شاید تلخ‌ترین لحظه در دوران ریاست‌جمهوری کارتر بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسی که صدق، امانت و راستی پیشه کند، به یقین مردم به او علاقه‌مند می‌شوند و امین مردم خواهد بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مردی از دیار سربداران در روزگاری که بسیاری از ارزش‌ها رو به کمرنگ شدن بود به غیرت و مردانگی معنایی دوباره بخشید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» درحالی که موضوع جلوگیری از سرعت گرفتن روند پیری جمعیت یکی از مهمترین سیاست‌های دولتمردان است یکی از مهمترین سوال‌ها سن مناسب فرزندآوری است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» امام خمینی (ره) ۳۵ سال پیش در پیامی که ۲۹ تیر ۱۳۶۷ صادر شد و به پیام قطعنامه شهرت یافت، خیزش ملت‌های جهان علیه آمریکا و سایر مستکبران را نوید داده بودند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر فکر می‌کنید رشته «آبیاری گیاهان دریایی» شوخی بامزه‌ای است، بد نیست بدانید واقعاً رشته‌های دانشگاهی مثل «زامبی شناسی»، «دلقک شناسی» و «آداب تماشای تلویزیون» در دنیا هستند که در ظاهر شبیه یک لطیفه محسوب می‌شوند
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پیام‌هایی که از رویاهای خود دریافت می‌کنیم. نمادها یا کهن الگوهای اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام ها توجه می کنیم، مسیر تکامل روح خود ر...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است