اجتماعی 21:07 - 03 اردیبهشت 1396
همشهری آنلاین آشتی کنان مرگبار
مراسم آشتی‌کنان دو دوست در تعمیرگاه خودرو، به جنایت ختم شد.

21 اسفند95 گزارش یک درگیری مرگبار به مأموران کلانتری157 مسعودیه گزارش شد. به‌دنبال این حادثه گروهی از مأموران به همراه قاضی مرشدلو بازپرس جنایی پایتخت در محل حادثه حاضر شدند. قربانی پسری جوان بود که در محل کارش در تعمیرگاه خودرو با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. کارآگاهان افرادی که در درگیری مرگبار حضور داشتند را دستگیر کردند اما در نهایت مشخص شد که یکی از آنها به نام جمال عامل این جنایت است. قاتل چپ دست که 25سال بیشتر نداشت 2روز پس از جنایت دستگیر شد، اما با وجود اظهارات شاهدان اصرار به بی‌گناهی داشت.

او مدعی بود که شب حادثه به همراه دوستانش مشروبات الکلی مصرف کرده و ناگهان بر سر مسائل جزئی با هم درگیر شده‌اند. او اصرار داشت که قتل از سوی یکی دیگر از دوستانش رخ داده است اما در نهایت لب به اعتراف گشود و راز جنایت را فاش کرد. وی گفت: مقتول دوست و همکارم بود. با هم در تعمیرگاه کار می‌کردیم اما مدتی قبل بر سر مسائلی با هم قهر کردیم.

روز حادثه دوستانم می‌خواستند طی مراسمی ما را با هم آشتی بدهند. پیش از آن مشروبات الکلی مصرف کرده و خیلی مست بودم. درحالی‌که مقتول به همراه یکی از دوستانم قصد داشتند به پشت بام بروند و کبوتر بردارند، ناگهان دوستم به شوخی متلکی انداخت و ناگهان مقتول از جایش بلند شد و زیر بساط مشروب زد.

همین شد که درگیری شروع شد و من که به‌شدت مست بودم و دید کافی نداشتم چاقویی به سمت مقتول گرفتم و تهدید کردم که صورتت را خراب می‌کنم. واقعا قصد داشتم فقط یک ضربه سطحی به او بزنم و مقتول را بترسانم اما چون مست بودم و دید کافی نداشتم ناگهان چاقو به گردن مقتول خورد.

وی ادامه داد: من واقعا قصد قتل او را نداشتم و همه‌چیز در یک لحظه رخ داد، وقتی دعوا شروع شد می‌خواستم از خودم دفاع کنم که این ماجرای پیش پا افتاده به جنایت ختم شد.به گزارش همشهری، متهم پس از اقرار به جنایت به همراه تیم تحقیق راهی محل حادثه شد و به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. پس از آن با قرار قانونی روانه زندان شد.


9037461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است