سیاسی 19:12 - 01 اردیبهشت 1397
امیر سیاری در همایش "شرح فراق":
رئیس ستاد ارتش تاکید کرد: امروز هر تجهیزاتی را لازم داشته باشیم در داخل کشور و به وسیله جوانان ولایتمدار و شهادت طلب تولید می کنیم.

تمام تجهیزات لازم را توسط جوانان ولایتمدار تولید می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش، در همایش مردمی «شرح فراق» بزرگذاشت شهیدان سپهبد محمدولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی که عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: این دو شهید بزرگوار در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی داشتند و از سوی دیگر هردو شهید ترور هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه اقدامات را برای مقابله با انقلاب اسلامی انجام دادند و شهدا نیز برای خنثی سازی توطئه های و دشمنی ها جان خود را فدا کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ما هرچه داریم مدیون خون شهدا است، تصریح کرد: جایگاه امروز ایران در سطح منطقه و جهان به برکت خون شهداست. امروز ما به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده ایم و همچنین با وجود حضور در منطقه ای ناامن، کشوری امن هستیم که همه اینها به برکت خون شهداست.

امیر سیاری جوانان را مخاطب قرار داد و گفت: باید جایگاه ویژه ای که امروز در جهان  داریم حفظ و آن را ارتقاء ببخشیم و توان بازدارندگی را بیش از پیش افزایش دهیم و به همگان نشان دهیم که توانایی مقابله با هر تهدیدی را داریم.

وی مهمترین عنصر قدرت ساز و عامل بازدارندگی در مقابل دشمنان را نیروی انسانی انقلابی دانست و افزود: امروز هر تجهیزاتی را لازم داشته باشیم در داخل کشور و به وسیله جوانان ولایتمدار و شهادت طلب تولید می کنیم. به واسطه همین انسانهای ولایی و شهادت طلب است که حرف حق می زنیم و در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی می ایستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه تصریح کرد: اگر می خواهیم همچنان با قدرت پیش برویم باید راه شهدا را با قدرت دنبال کنیم؛ زیرا دشمنان انقلاب اسلامی استقلال و پیشرفت ما را نمی خواهد و به همین دلیل همواره در سطح منطقه دست به توطئه می زنند .

امیر سیاری شناخت شهدا را برای جوانان و جامعه بسیار مهم دانست و گفت: باید ویژگی شهدا و روش زندگی انها را در کتاب ها بیاوریم و اطمینان داشته باشیم که اگر راه شهدا را برویم قطعا موفق می شویم.


9753080
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محبی نجم آبادی گفت: باید با تهاتر و استفاده از ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است