سیاسی 09:50 - 10 آبان 1393
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در مراسم تشییع شهدای گمنام:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز با توطئه‌های دشمنان بعد از 35 سال از انقلاب اسلامی به حقانیت حرکت دانشجویان در 13 آبان پی می‌بریم.

توطئه‌های امروز دشمنان حقانیت حرکت داشنجویان در 13 آبان را اثبات می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تشییع پیکر 2 شهید گمنام در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، طی سخنانی اظهار داشت: شهدا با بصیرت و عشق به ولایت آگاهانه در خدمت به مردم اسلام و کشور حرکت و جان خود را برای حفظ دین و میهن اسلامی فدا کردند.

وی افزود: شهدا با گام نهادن در مسیر مولا اباعبدالله الحسین با اقتدار برای حفظ دین و اجرای دستورات اسلام جان دادند و اگر شهدا با امام حسین راه امام حسین را نمی‌رفتند امروز از اسلام چیزی برای ما باقی نمانده بود و برکات امروز به برکت فرهنگ عاشوراست.

آل هاشم تاکید کرد: وظیفه ما در برابر شهدا حفظ فرهنگ شهادت‌طلبی است که به واسطه دفاع مقدس در جامعه ما نهادینه شده و کشور و ملت را از گزند دشمنان حفظ کرده است. البته دشمنان با تمام توان خود در جهت زدودن فرهنگ اسلامی ما هستند.

 

وی همچنین گفت: ‌دشمن در جنگ نرم از تمام ابزار و امکانات برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره می‌برد لذا باید در این حوزه تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: تمام موفقیت‌های هسته‌ای و عرصه‌های گوناگون کشور به واسطه این شهدا به دست ما رسیده، ما باید پیرو محض مقام معظم رهبری باشیم تا اجازه ندهیم به کشور آسیبی برسد. امروز موقعیت ایران در منطقه و جهان موقعیت بسیار مهم و بی‌نظیری است و در مقابل سیاست‌های دشمنان استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را شاهدیم که البته در صحنه‌های عراق، لبنان و سوریه شکست خورد‌ه‌اند.

آل‌هاشم در پایان خاطرنشان کرد: امروز با توطئه‌های دشمنان بعد از 35 سال از انقلاب به حقانیت حرکت دانشجویان در 13 آبان پی می‌بریم و اعلام می‌کنیم که وظیفه همگان مقاومت و ایستادگی است.


5086883
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محبی نجم آبادی گفت: باید با تهاتر و استفاده از ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است