فرهنگی‌هنری 11:47 - 31 تیر 1393
گنبدکاووس - ایرنا - فرمانداران شهرستان های شرق استان گلستان ضمن محکوم کردن کشتار مردم و کودکان مظلوم فلسطین ، مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نامگداری شد و همه ساله مردم کشورهای مختلف در این روز با شرکت در راهپیمایی، جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کنند.



راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که نیروهای اشغالگر قدس در نوار غزه فلسطینیان مظلوم و بی دفاع را در برابر سکوت مجامع بین المللی و کشورهای عربی به خاک و خون می کشند.



فرمانداران شهرستان های شرق استان گلستان ضمن محکوم کردن این جنایات رژیم اشغالگر قدس، اعلام کردند کشتار مردم بی دفاع فلسطین که با حمایت امریکا و متحدانش صورت می گیرد، مصداق بارز نسل کشی و نادیده گرفتن حقوق انسانی است.



معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با ابراز تاسف از سکوت مجامع بین المللی و کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ، این اقدام را نسل کشی مردم فلسطین بیان کرد.



ˈ محمد حمیدیˈ گفت: امسال روز جهانی قدس در شرایطی برگزار می شود که رژیم صهیونیستی در مقابل سکونت مجامع بین المللی کودکان و زنان فلسطینی را به خاک و خون می کشند و انان تاکنون هیچگونه تلاشی برای اتمام این جنایات انجام نمی دهند.



وی با بیان اینکه روز قدس اوج نمایش نفرت مسلمانان از رژیم صهیونیستی و حامیانشان است، گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر در دل دشمنان مردم فلسطین، هراس می اندازد.



فرماندار کلاله به ایرنا گفت: سکوت مجامع بین المللی به خصوص کشورهای عربی منطقه با توجه به شناخت آنان از دشمنی صهیونیست ها با مردم فلسطین و قتل عام مسلمانان، در جهت تامین خواسته های استکبار جهانی است.



ˈمحمدتقی قزل سفلیˈ با بیان اینکه شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر اتحاد و همبستگی مردم در برابر دشمنان را به نمایش می گذارد، اظهار کرد: دشمن با توطئه های مختلف در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تامین اهداف خود تلاش دارد و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ دندان شکنی به این دسیسه ها است.



وی از همه مردم منطقه خواست که در راستای اهداف امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز و تحقق حقوق مردم فلسطین پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.



فرماندار گالیکش گفت: روز قدس ، روز به نمایش گذاشتن وحدت همه مسلمانان است تا بتوانند انزجار خودشان را از رژصهیونیستی و حامیانشان بیان کنند.



ˈ حسن خسروی ˈ افزود: امسال مردم این منطقه به همراه ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن این جنایات ، انزجار خودشان ار رژیم صهیونیستی بیان خواهند کرد.



فرماندار شهرستان مینودشت نیز گفت: امروز جنایات آمریکا و اسرائیل در منطقه وجهان به حدی رسیده است که کودکان مورد ستم قرار می گیرند.



ˈاسرافیل وزیری ˈ افزود: همه ما باید با حضور گسترده در این راهمپیایی ضمن لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب جنایات رژصهیونیستی در نوار غزه را محکوم کنیم.



بر اساس اعلام ستاد هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان گلستان راهپیمایی روز قدس امسال در شهرهای مختلف از ساعت 11.30 صبح از مکان های تعیین شده تا تا مصلی های انجام می شود.



/622/

انتهای پیام /*






4296553
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سینمایی اولویت‌های تولید آثار سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن در سال ۱۴۰۳ را در در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی اعلام کرد. محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در یکصد و هفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان...
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم پاسداشت سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان همزمان با رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» به همت شبکه مستند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حسین‌نژاد گفت: امسال تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره طنز پهلو ۱۱۲۹ اثر بود که در مجموع، استان تهران بیشترین آثار ارسالی را داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت روز معلم، معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران بازدید کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مسعود ده نمکی، در یکی از مصاحبه‌های خود درمورد جریان‌ساز بودن مرحوم طالب‌زاده توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی از آمادگی صداوسیما برای ثبت و به تصویر کشیدن دستاورد‌های افتخارآمیز وزارت نیرو در قالب تولیدات ماندگاری، چون مجموعه‌های نمایشی سخن گفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی از آمادگی صداوسیما برای ثبت و به تصویر کشیدن دستاورد‌های افتخارآمیز وزارت نیرو در قالب تولیدات ماندگاری، چون مجموعه‌های نمایشی سخن گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است