استانی 17:39 - 02 مرداد 1393
نماینده مردم مهاباد در مجلس خبر داد
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور مردم مهاباد در راهپیمایی روز قدس روز وحدت و همدلی از مردم فلسطین خبر داد.

حضور پرشور مردم  مهاباد در راهپیمایی روز قدس

عثمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با محکوم کردن اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیست در فلسطین اظهار داشت: امروز وظیفه همه مسلمانان جهان است که به دفاع از مسلمانان فلسطین و حمایت از مظلومان به پا خیزند.

وی افزود: بیت‌المقدس در طول تاریخ جایگاه پیامبران الهی و محل نشر ادیان دینی بوده و امروز این مکان مقدس در چنگال رژیم صهیونیسم گرفتار شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند شهر فلسطین و مسجد‌الاقصی را مایه خیر و برکت معرفی کرده پس باید آن را از چنگال ستمکاران آزاد کرد.

احمدی تصریح کرد: اکنون بیش از 50 سال از اسارت و اشغال‌گری‌های فلسطین می‌گذرد و این در حالی‌است که ملت مظلوم زیر سلطه استکبار زندگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: ملت ایران همیشه با فریادهای خود در برابر استکبار ایستاده و همواره با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌دارند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) در واقع بیان روز وحدت مسلمانان جهان برای دفاع از مسلمانان فلسطین و مخالفت آشکار با رژیم صهیونیسم بود.

احمدی افزود: روز قدس روز اسلام است زیرا که اسلام دین برابری و برادری بوده پس همه باید به یاری برادر دینی خود شتافته و از ارزش‌های دینی خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: مردم مهاباد نیز همپای سایر شهرهای ایران در روز تاریخی قدس در صف‌های طویل راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را از رژیم صهیونیسم اعلام می‌دارند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مهاباد در همه اقشار پیر و جوان، زن و مرد و شیعه و سنی در راهپیمایی وحدت‌آفرین روز قدس شرکت کرده و برگی نو در تاریخ ملت ایران به ثبت می‌رسانند.


4317709
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است