فرهنگی‌هنری 21:10 - 04 اردیبهشت 1398

آیین اختتامیه جشنواره رادیو آغاز شد/ تشکیل دبیرخانه دائمی

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو امروز چهارم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان صداوسیما، حمید شاه آبادی معاون صدا و جمعی از رادیویی‌ها و مهمانان کشورهای دیگر در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز شد.

در این مراسم قرار است از ۴ کتاب تازه منتشر شده معاونت صدا رونمایی شود و همچنین از جانباز صدای ملی رسول شرافتی و خانواده شهدای هسته‌ای قدردانی می‌شود. علاوه بر این، از خانواده دو شهید رسانه مدافع حرم، شهیدان محسن خزایی و داوود جوانمرد به صورت ویژه تجلیل می‌شود.

اجرای این برنامه را محمدحسین امیدی و پریچهر بهروان بر عهده دارند.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در این مراسم عنوان کرد: چهاردهمین جشنواره رادیو بعد از وقفه ای چند ساله کار خود را آغاز کرد بعد از این هیاهوی رسانه ای و التهاب جهان امروز و هجمه بسیاری که غرب به فرهنگ ها داشته است رادیو در کشور ما به خوبی و با آرامش کار خود را انجام داده و از همه تهدیدها فرصت ساخته است.

وی ادامه داد: تلاش شد تا رادیو داشته های این فرهنگ غنی را در قالب ها و ساختارهای گوناگون به مردم ارایه کند و امروز رادیو به عنوان یک انیس و مونس توانسته ارتباط وسیعی با مخاطبانش داشته باشد. تردیدی نیست این توفیقات جز در سایه تهیه کنندگان و برنامه سازان نبوده است و لازم است من از حمایت های رییس صداوسیما نیز تشکر کنم که باعث شد این جشنواره بعد از ۶ سال دوباره برگزار شود.

شاه آبادی تصریح کرد: برای اینکه این جشنواره به اهدافش برسد همه تلاش کردند اهدافی که در راستای کیفیت بودند و جا داشت ما در آغاز ۴۰ سالگی انقلاب گامی نو برداریم و رادیو امروز برای برداشتن یک جهش نو اماده است.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف جشنواره ارتقای کیفیت و ارتقای توانایی های همکاران بود که با بوجود آمدن یک میدان رقابتی سالم ایجاد شد.

معاون صدا اظهار کرد: در بخش بین الملل شاهد حضور جدی آثار خارجی و حضور جدی همکارانمان بودیم و در اجلاس جهانی صدا که بخش پژوهشی این جشنواره را شامل می شود شاهد آثار پژوهشی باکیفیت بودیم.

وی همچنین گفت: اعلام می کنم که دبیرخانه دائمی جشنواره در معاونت صدا تشکیل شد تا این حرکت همچنان ادامه یابد ما تعاملاتی با کشورهای جهان داشتیم و این تعامل ادامه پیدا می کند.

شاه آبادی در پایان سخنانش گفت: موضوعات و محورهایی که در نگاه بلند مطرح شده در گام دوم انقلاب است حرکت خود را آغاز می کنیم و از آخرین دستاوردهای جهانی بهره می گیریم.

این گزارش تکمیل می‌شود.


10110641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است