سیاسی 07:54 - 30 شهریور 1393
تهران - ایرنا-ظریف در دیدار باهمتای استرالیایی خود بر اتخاذ استراتژی واحد در مبارزه با تروریسم تاکید کرد،دیدار نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق با ظریف، نامه معاون اول قوه قضاییه به وزیر ارتباطات،امکان جیره بندی آب در پاییز،رسیدن به توافق هسته ای نیازمند تعدیل مواضع ایران و آمریکا از مهمترین رویدادهای 12 ساعت گذشته ایران و جهان بوده است.

اخبار خارجی



**********



نیویورک - ایرنا- وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای استرالیایی خود گفت: مبارزه با تروریسم نیازمند اتخاذ استراتژی واحد و تنظیم راهکار جدید است.







***



نیویورک - ایرنا- نیکولای ملادنف نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور عراق روز شنبه با حضور در محل اقامت محمد جواد ظریف با وی دیدار و گفت وگو کرد.







***



پاریس- ایرنا، رادیو فرانسه گزارش داد:رسیدن به توافق هسته ای نیازمند تعدیل مواضع ایران و آمریکا به عنوان مذاکره کنندگان اصلی است.







***



بیروت – ایرنا – یک عنصر انتحاری عضو گروه های تروریستی تکفیری شامگاه شنبه یک خودروی بمب گذاری شده را در ایست و بازرسی اردوگاه آموزشی حزب الله در شرق لبنان منفجر کرد که براساس آمار اولیه به شهادت 3 تن منجر شده است.







***



صنعا - ایرنا- سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: لشکر چهارم منطقه اطراف ساختمان تلویزیون را به صحنه نبرد تبدیل کرد و ما قصد آسیب رساندن یا تعطیلی تلویزیون را نداریم و دفاع و حمایت از ساختمان تلویزیون به پلیس واگذار می شود.







اخبار داخلی



*********



شهرری – ایرنا - مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: اقدامات هر گروه و سازمانی برای مقابله با پدیده بدحجابی به طور حتم بایستی مطابق با قانون باشد.







***



تهران- ایرنا- هرمیداس باوند استاد حقوق بین الملل گفت: مدارا و تساهل جزو ارزش های جهانشمول است و با حقوق بشر و فرصت های برابر پیوندی غیرقابل تفکیک دارد.







***



تهران-ایرنا-معاون اول قوه قضاییه در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوردن زمینه و بستر فنی مورد نیاز برای انسداد و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های اجتماعی نظیر وآتس آپ، وایبر و تانگو اقدام عاجل صورت پذیرد.







***



تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان این که متاسفانه هنوز بحران آب را باور نکردیم،گفت: چنانچه الگوی مصرف تغییر نکند امکان جیره بندی آب در پاییز وجود دارد.







***



تهران-ایرنا- پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک شنبه شب به کار خود پایان داد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه گفت که عروسک ها نماد روشنی از واقعیت ها و نماد مردمان این جهان اند.







***



اینچئون - ایرنا - شناگر ماده 100 متر کرال پشت ایران در مسابقات امروز (یکشنبه) بازی های آسیایی 2014 رکورد ایران را ارتقا داد اما در بین هفت شناگر ششم شد.







شبک 1455** 1917

انتهای پیام /*


4756000
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است