سیاسی 12:58 - 20 بهمن 1394
شورای نگهبان، از عموم مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، دعوت کرد.

دعوت شورای نگهبان از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، این شورا در بیانیه‌ای، عموم مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.


متن این بیانیه به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم


"اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون"


دهه فجر یادآور حماسه ملت غیور و عدالت‌خواهی است که سالهای سال طعم تلخ زورگویی و بی عدالتی حکومت‌های فاسد پادشاهی را چشیده و از جور و ستم حاکمان مستبد به ستوه آمده بودند بنابراین به ندای حق طلبی مردی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام لبیک گفته و با جانفشانی‌های بسیار سرانجام پیروزی انقلاب‌شان را که ثمره خون شهدای والامقامی بود در 22 بهمن 57 جشن گرفتند.
اینک در حالی به استقبال سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌رویم که همچنان استکبار جهانی تمام تلاش خویش را برای انحراف مسیر روشن انقلاب و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر آن به کار برده و با استفاده از عده‌ای افراد ساده لوح در داخل کشور همواره با موجی از تهمت‌ها و هجمه‌ها علیه ارکان و نهادهای بنیادی کشور قصد شوم تضعیف و براندازی نظام را دنبال می‌کند.
با توجه به این که در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، نهاد شورای نگهبان که وظیفه خطیر حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام و صیانت از آرای مردمی را برعهده دارد، بیش از پیش آماج حملات دشمنان قسم خورده انقلاب قرار گرفته است. 
البته ملت هوشیار و فهیم ایران اسلامی تحت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده و با حضور پر شور و شکوه خود در صحنه، از میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) دفاع و پشتیبانی نموده است. 
شورای نگهبان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی برای شرکت با شکوه در راه‌پیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، اعلام می‌کند همچنان بر عهد خود در صیانت از حقوق مردم و پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام محکم و استوار ایستاده است. 
ان‌شاء‌ا... مردم عزیز میهن اسلامی همچون گذشته با حضور خود در راه‌پیمایی 22 بهمن و نیز انتخابات آتی بر بیعت خود با مقام عظمای ولایت و میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر و شهدای انقلاب تأکید خواهند نمود.
انتهای پیام/ 

7668874
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به حضور تک تیراندازان در دانشگاه‌های آمریکا واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش دیوان محاسبات از عملکرد هدفمندی یارانه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲، حاکی از انحراف در عدم تحقق ۳۱ درصدی منابع پیش بینی شده هدفمندی یارانه‌ها است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در رقابت‌های جهانی گفت: ملت ایران به درخشش غرورآفرین شما عزیزان افتخار می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: دیوان بین‌المللی دادگستری اگر از مردم فلسطین دفاع نمی‌کند از حیثیت خودش دفاع کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در مورد جدول ۵ در­خصوص درآمد‌ها موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در منطقه خلیج فارس قرار دارد؛ به لحاظ امنیتی این منطقه بسیار مهم است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: راهبرد ایران در خلیج‌فارس صلح، امنیت و دوستی است و بیگانگان در اینجا مخل امنیت هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس با اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس با اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی به منظور تامین نظر شورای نگهبان موافقت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است