بین‌الملل 21:18 - 03 اسفند 1395

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسکای نیوز عربی به نقل از یک منبع میدانی وابسته به نیروهای دموکرایتک سوریه اعلام کرد که این نیروها برای اولین با وارد استان دیر الزور شدند.

 


8840609
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند همزمان با شلیک بیش از ۳۰ راکت از لبنان به سوی اراضی اشغالی آژیر خطر در شهرک‌های شمالی صهیونیستی به صدا درآمد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام پلیس پاکستان فاش کرد که افراد مسلح برای یک قاضی برجسته در استان خیبر پختونخوا در شمال غربی پاکستان کمین کرده و آن را ربودند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مؤسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» اعلام کرد علی‌رغم کشته‌شدن ۷ تن از کارکنانش در جریان حمله رژیم صهیونیستی، فعالیت خود را در نوار غزه ازسرگرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پایگاه خبری «النشره» نوشت حزب الله لبنان هر روز که از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه می‌گذرد، غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن صهیونیست دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه آمریکا در هفتمین دور از سفر‌های خود به غرب آسیا پس از شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، وارد عربستان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قیام دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، سردمداران آمریکا را بر آن داشت تا بار دیگر برای سرکوب آزادگان به دروغی به اسم یهود ستیزی متوسل شوند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر چپگرای اسپانیا پس از اینکه ادعا‌هایی مبنی بر فساد اقتصادی همسرش مطرح شد، اعلام کرد قصد دارد از سمت خود استعفا کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ژنرال ارشد کی‌یف اذعان کرد نیرو‌های روسی به پیشروی خود ادامه داده‌اند و یگان‌های اوکراینی مجبور به عقب‌نشینی از سه روستای دیگر کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور آذربایجان از پیشرفت در روند تعیین حدود مرز‌های این کشور با ارمنستان خبر داده و گفت دو طرف به مرحله علامت‌گذاری آن رسیده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) دوشنبه مدعی شد که با پنج پهپاد بر فراز دریای سرخ مقابله کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است