وبگردی 21:13 - 04 بهمن 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: دموکراسی‌خواهی در انقلاب اسلامی تفننی نیست/ اختلافات اوباما با کنگره در مسئله هسته‌ای به ایران مربوط نیست ، روایت یک توقع بیجا از مرد 22 رسانه‌ای / تولد یک رسانه جدید با محتوای تروریستی / ضربه‌ای که لندن نشین‌های سینه چاک به اسلام می‌زنند ، سلمان در سیاست‌های منطقه‌ای تفاوتی با عبدالله ندارد و... است



مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زیر است:



دموکراسی‌خواهی در انقلاب اسلامی تفننی نیست/ اختلافات اوباما با کنگره در مسئله هسته‌ای به ایران مربوط نیست







 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها از دو قرن قبل دنبال آن بودند که دین را نحیف و ضعیف کنند و عرصه‌های آن را محدود کنند و امروز وقتی به پیامبر ما توهین می‌کنند به آن افتخار هم می‌کنند آن‌ها به بسیاری از مفاهیم آسمانی، مفاهیم زمینی داده‌اند و جالب آن است که توهین خود را با آزادی بیان توجیه می‌کنند.



ایران قدرت تأثیرگذار منطقه‌ای و بین‌المللی/ توطئه دشمنان علیه ایران جواب معکوس داده است وزیر کشور با حضور در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور گفت: با توجه به تحولات و شرایط منطقه‌ای، ایران این امر را به خوبی به دشمنان خود القا کرده است که باید کشورمان را به عنوان یک قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای بپذیرند.



روایت یک توقع بیجا از مرد 22 رسانه‌ای / تولد یک رسانه جدید با محتوای تروریستی / ضربه‌ای که لندن نشین‌های سینه چاک به اسلام می‌زنند



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/1/2900273_284.jpg



 شبکه‌هایی به اصطلاح شیعیِ که برنامه‌هایشان با حضور لندن‌نشین‌ها به عنوان کارشناس ضبط می‌شود، دستاوردی بجز تمسخر دین مبین اسلام نداشته و ندارند. این جریان با حرکت روی خط تفرقه و تحریک مسلمانان به خروش علیه یکدیگر اقدام به نشر خرافات و اعمال غیرمتعارف مذهبی می‌کند، و حتی خود را پیرو ناب‌ترین "شریعت اسلامی" می‌دانند.



سلمان در سیاست‌های منطقه‌ای تفاوتی با عبدالله ندارد



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2907347_920.jpg



دبیر کل اتحادیه بین‌المللی امت واحده با بیان اینکه در سیاست‌گذاری بین سلمان و عبدالله تفاوتی نخواهد بود، گفت: طبق وصیت عبدالعزیز سلطنت در کشور عربستان صرفا باید نصیب پسران وی شود. به همین جهت "سلمان‌ابن عبدالعزیز" به عنوان پادشاهی منصوب شده است.



توقف هسته‌ای به صلاح کشور نیست/ ضرورت موضع‌گیری صریح مجلس در قبال تصمیمات کنگره آمریکا



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2907530_857.jpg



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باتوجه به اینکه آمریکایی‌ها همچنان در بحث مذاکرات هسته‌ای با ایران بر طبل زیاده‌خواهی خود می‌کوبند، لازم است که در قبال آن موضع صریح و محکمی گرفته شود.



پیام رهبری انقلاب؛ ابتکار در رساندن صدای اسلام راستین به دنیای غرب




http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2907718_955.jpg



یک کارشناس مسایل غرب آسیا گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به لحاظ شکلی و محتوایی ابتکار محسوب می‌شود، چرا که از ویژگی ارتباط دو سویه با مخاطب که از جمله مزیت‌های رسانه‌های نوین محسوب می‌شود برخوردار است.



بررسی علل حذف ایران از "جام ملت‌های آسیا" در اولین جلسه فراکسیون ورزش

 یک عضو فراکسیون ورزش مجلس از بررسی عوامل حذف ایران از جام ملت‌های آسیا در اولین جلسه فراکسیون ورزش مجلس خبر داد.



دیوان عدالت اداری اساسنامه شرکت ذغال‌سنگ طبس را ابطال کرد

 هیات عمومی دیوان عدالت اداری اساسنامه شرکت سهامی ذغال سنگ طبس را ابطال کرد.



رونمایی از دومین سند جامع نقض حقوق بشر انگلیس در سال ۲۰۱۴





http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/4/2907211_522.jpg



دومین سند نقض حقوق بشر انگلیس در سال ۲۰۱۴ که توسط مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر تهیه شده دوشنبه ششم بهمن ماه در دانشگاه تهران رونمایی می‌شود.



امضای دفتر یادبود پادشاه عربستان در تهران

 به مناسبت درگذشت ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان، از فردا (یکشنبه) دفتر یادبودی در اقامتگاه سفیر این کشور در تهران امضا می‌شود.






5691521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر بعد ازدواج دچار اختلافات اعتقادی و فرهنگی با همسر یا خانواده همسرتان شده اید خواندن مطلب زیر را برایتان توصیه می‌کنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جو جهانی علیه جنایات صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده است و افکار‌عمومی با شیوه‌های مختلف می‌خواهند انزجار و نفرت خود را نسبت به سیاست‌های رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخی از چهره‌های مشهور که در ایام اغتشاشات ۱۴۰۱ دچار اشتباه محاسباتی شده و اقدام به مهاجرت سیاسی کردند، حالا به نقطه‌ای رسیده اند که راهی جز ابراز پشیمانی ندارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» به منظور به حداکثر رساندن سهم بخش انرژی در توسعه اقتصادی و درآمد‌های ارزی، پرداختن به مسائل مربوط به سیاست ارزی، تخصیص منابع و برنامه‌ریزی اقتصادی ضروری است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با آغاز جنگ تحمیلی و محاصره آبادان، با یک دسته خمپاره‌انداز که تحت مسئولیت شهید باکری اداره می‌شد به جبهه‌های جنوب شتافت. حسن به همراه تعدادی دیگر از رزمندگان برای حضور در جبهه آبادان با تحمل مشقات چندین روزه از طریق ماهشهر و به وسیله لنج ا...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روزگار کرونا کم کم برخی جوانان تابوی برگزاری یک مراسم مفصل با تعداد زیادی مهمان را شکستند و هنوز هم خیلی از آنان ترجیح می‌دهند پول‌شان را به‌جای مراسمی شلوغ و پرزرق و برق پس‌انداز کنند در این پرونده سراغ مزایای چنین تصمیمی رفتیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بیرون ریختن آب دهان در خواب می‌تواند هشداری درباره سلامتی باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پربازدید شدن ویدئو‌هایی درخصوص آموزش میکاپ برای دختران زیر ۱۰ سال در شبکه‌های‌اجتماعی بهانه‌ای شد تا از پاسخ والدین در برابر چنین خواسته‌هایی بگوییم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امنیتی _ انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است